۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار خبر داد:

توزیع 600 بسته غذایی شب عید بین نیازمندان چابهار/ سپاه همچنان با تمام توان در کنار کادر درمان است

محمد علی پور احمدیان گفت: 600 بسته غذایی به ارزش 450هزار تومان در آستانه شب عید بین نیازمندان و افراد بی بضاعت در چابهار توزیع شد.
توزیع 600 بسته غذایی شب عید بین نیازمندان چابهار/ سپاه همچنان با تمام توان در کنار کادر درمان است
محمد علی پور احمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در راستای بهبود معیشت مردم و با توجه به شرایط سخت کرونا در ادامه طرح کمک مومنانه، سپاه شهرستان چابهار 600 بسته غذایی بین نیازمندان و افراد بی بضاعت را در آستانه شب عید توزیع کرد.

وی افزود: این بسته های غذایی اقلامی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی و ماکارونی به ارزش ریالی چهار میلیون و 500هزار ریال است.

وی اظهار کرد: تیم‌های حمایتی بسیج پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند با استفاده از ظرفیت خیرین، بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی را تهیه و توزیع می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تاکنون سپاه چابهار در کنار کادر درمان علاوه بر ضدعفونی کردن معابر و توزیع مواد بهداشتی، با لبیک به ندای رهبر انقلاب اقلام و بسته های گوناگون غذایی و بهداشتی را بین مردم نیازمند در قالب طرح کمک مومنانه توزیع کرده است.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه با سه رویکرد حمایتی با اهدای بسته‌های معیشتی، مراقبتی با هدف خدمت رسانی به افرادی که درگیر هستند و نیاز به کمک دارند و نظارت و اقدام به فعالیت خواهد کرد.

پور احمدیان خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران همچنان با تمام توان و قوا علاوه بر مردم در کنار سفید پوشان زحمت کش کادر درمان است تا بتواند با اقدامات موثر هر چه سریعتر بیماری کرونا را ریشه کن کند.
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 456509
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *