۰

جاده مرگ در بخش پلان چابهار هر ساله جان می گیرد

رئیس شورای بخش مرکزی چابهار از حادثه سازی همه ساله جاده مرگ در محور روستای صفرزهی به بنو در بخش پلان این شهرستان خبر داد.
جاده مرگ در بخش پلان چابهار هر ساله جان می گیرد
محمد کریم بلوچ در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: متاسفانه به علت عدم وجود شانه در جاده، نبود علائم راه و کم عرض بودن اسفالت پیج خطرناک مسیر صفرزهی به بنو که یکی از راههای دسترسی بخش پلان پیرسهراب و تلنگ به شهر چابهار و کنارک می باشد هر ساله باعث کشته شدن بسیاری از هموطنانمان می شود.
وی با اشاره به معروف شدن پیچ مرگ در این محور افزود: این پیچ همواره منجر به تصادف و واژگونی ماشین می شود به طوری که هر سال زخمی و فوتی در این پیچ (گردش به راست) حاصل می شود.
رئیس شورای بخش مرکزی چابهار ادامه داد: حتی چند شب قبل به علت عدم وجود علائم بازدارند و موارد اشاره شده ماشین وانت سایپا بعد از واژگونی سرنشین آن فوت و راننده در بیمارستان بستری شد.
وی ضمن درخواست از مسئولین راه و شهرسازی برای بازسازی این مسیر تاکید کرد: مسئولین مربوطه باید از محل پیج حادثه ساز بازدید و نسبت به نصب تابلوی پیج حادثه و علائم‌ بازدارند اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این محور شانه ندارد خاطرنشان کرد: ایجاد شانه در دو طرف جاده و اصلاح پیچ‌ جاده علاوه بر اینکه بر استاندارد سازی این محور موثر است باعث در امان نگه داشتن جان هموطنان و همشهریان مان خواهد شد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 453234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *