جاده مرگ در بخش پلان چابهار هر ساله جان می گیرد

5 فروردين 1398 ساعت 8:19

رئیس شورای بخش مرکزی چابهار از حادثه سازی همه ساله جاده مرگ در محور روستای صفرزهی به بنو در بخش پلان این شهرستان خبر داد.


محمد کریم بلوچ در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: متاسفانه به علت عدم وجود شانه در جاده، نبود علائم راه و کم عرض بودن اسفالت پیج خطرناک مسیر صفرزهی به بنو که یکی از راههای دسترسی بخش پلان پیرسهراب و تلنگ به شهر چابهار و کنارک می باشد هر ساله باعث کشته شدن بسیاری از هموطنانمان می شود.
وی با اشاره به معروف شدن پیچ مرگ در این محور افزود: این پیچ همواره منجر به تصادف و واژگونی ماشین می شود به طوری که هر سال زخمی و فوتی در این پیچ (گردش به راست) حاصل می شود.
رئیس شورای بخش مرکزی چابهار ادامه داد: حتی چند شب قبل به علت عدم وجود علائم بازدارند و موارد اشاره شده ماشین وانت سایپا بعد از واژگونی سرنشین آن فوت و راننده در بیمارستان بستری شد.
وی ضمن درخواست از مسئولین راه و شهرسازی برای بازسازی این مسیر تاکید کرد: مسئولین مربوطه باید از محل پیج حادثه ساز بازدید و نسبت به نصب تابلوی پیج حادثه و علائم‌ بازدارند اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این محور شانه ندارد خاطرنشان کرد: ایجاد شانه در دو طرف جاده و اصلاح پیچ‌ جاده علاوه بر اینکه بر استاندارد سازی این محور موثر است باعث در امان نگه داشتن جان هموطنان و همشهریان مان خواهد شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 453234

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453234/جاده-مرگ-بخش-پلان-چابهار-ساله-جان-می-گیرد

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir