۰

جوان چابهاری از چنگال گروگان گیران آزاد شد/ تعقیب مجرمان ادامه دارد

فرمانده انتظامی چابهار از آزادی گروگان ۳۱ ساله توسط گروگان گیران در کمتر از پنج ساعت خبر داد.
جوان چابهاری از چنگال گروگان گیران آزاد شد/ تعقیب مجرمان ادامه دارد
حیدرعلی کیخا مقدم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ساعت دو و 33 دقیقه بامداد ششم اسفندماه جاری مبني بر وقوع يک فقره آدم ربايي در " بلوار شهيد ريگي " شهرستان چابهار بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی به آدرس اعلامي اعزام شدند.
وی با اشاره به اظهارات شاکی افزود: در تحقیقات اولیه خانمی به مأموران اظهار داشت چهار نفر با سر و صورت بسته و ملبس به لباس محلی در حالی که مسلح به سلاح کلت کمري بودند وارد منزل شده و سراغ یکی از فرزندانم را گرفتند و وقتی او را پیدا نکردند پسردیگرم را ربوده و با يک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای رنگ از محل متواري شدند.
فرمانده انتظامی چابهار ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و در ادامه تحقیقات مشخص شد دو شب قبل برادر فرد ربوده شده با چندنفر درگیر شده و بستگان افراد فوق در اقدامی تلافی جویانه اقدام به ربایش این جوان 31 ساله کرده اند.
وی با اشاره به شروع عملیات و تحقیقات پلیس تاکید کرد: با توجه به اینکه با اقدامات فنی و تخصصی پلیس، آدم ربایان شناسایی شدند عرصه را برخود تنگ دیده و صبح همانروز در کمتر از 5 ساعت گروگان را در یکی از خیابان های سطح شهرستان رها کردند.
کیخا در پایان خاطرنشان کرد: فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت و دستگيري عاملان جرم در دستور کار پليس قرار دارد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 453148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *