۰

کشف ۳۰۰ میلیون ریال کالای فاقد مجوز گمرکی در چابهار

فرمانده انتظامی چابهار از کشف مقادیر کالای برنج، چای، لاستیک و نوشیدنی فاقد مجوز گمرکی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف ۳۰۰ میلیون ریال کالای فاقد مجوز گمرکی در چابهار
حیدر علی کیخا مقدم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: با هوشیاری ماموران فرماندهی انتظامي شهرستان چابهار ۳۰۰ ميليون ريال کالای قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.
وی با بیان اینکه این کالاها در ایست و بازرسی شناسایی شدند افزود: در راستای طرح تشدید کنترل محورهای مواصلاتی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی دو دستگاه وانت حامل کالای قاچاق را در مبادی خروجی شهر چابهار شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ادامه داد: ماموران این فرماندهی در بازرسی از این دو خودرو مقادیری زیادی کالای قاچاق شامل چای، برنج، لاستیک و نوشیدنی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.
کیخای مقدم با اشاره به معرفی افراد متخلف به مقام قضائی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به کالای قاچاق را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ گزارش تا در این خصوص اقدام شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجايي که پديده شوم قاچاق کالا يكي از مهمترين عوامل ايجاد مشكلات اقتصادي در جامعه محسوب مي شود پليس شهرستان چابهار با قاطعيت تمام با افرادي که بخواهند با واردات کالاي قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۷
کد مطلب: 453231
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *