۰

برگزاری اولین یادواره شهدای کشتی سانچی در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

اولین یادواره شهدای کشتی سانچی با حضور برادر کاپیتان ابن کشتی به همت کانون نماز و مراسمات و انجمن دریانوردی دانشگاه با حضور رییس، اعضای هیات رییسه، اساتید و دانشجویان و در محل تالار وحدت دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی برگزار شد.
برگزاری اولین یادواره شهدای کشتی سانچی در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
به گزارش چهاربهاران رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و همچنین شهدای سانچی اظهار کرد: شما دانشجویان با تلاش در عرصه علم و فناوری می توانید ایران اسلامی را به خود کفایی کامل در عرصه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی برسانید که این مهم سبب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کشتی سانچی نیز خواهد بود.
محمود نصیری ضمن تقدیر از برادر شهید قصابی اُروجی افزود: چهار نفر از شهدای کشتی سانچی به نام های، مجید قصابی اُروجی (کاپیتان) حسین جهانی هل آباد(افسر دوم) احسان ابولی قاسم آبادی (افسردوم) میلاد عنایتی(افسر سوم) از دانش آموختگان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار بودند.
وی توجه به مقام شامخ شهدا را ارزشمند عنوان و ادامه داد: شهدایی که در عرصه جنگ اقتصادی قصد به عنوان سرباز اقتصادی قصد مبادلات بین المللی را داشتند در حادثه آتش سوزی کشتی جان باختند.
نصیری چنین اجتماعاتی را مایه مباهات دانست و تاکید کرد: چنین مراسماتی علاوه بر اینکه خشنودی خداوند را در پی دارد باعث روحیه جهادی در بین دانشجویان می شود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 452649
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *