۰
در هشتمین یادواره شهدای تاسوعای چابهار؛

هدف دشمن نابودی شیعه و سنی است/ شهدا طلایه داران این مرز و بومند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تدبیر و رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همواره رهرو و رهنمای این ملت بوده و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نابودی آمریکا و اسرائیل نزدیک است.
هدف دشمن نابودی شیعه و سنی است/ شهدا طلایه داران این مرز و بومند
به گزارش چهاربهاران سردار امان الله گشتاسبی در هشتمین یادواره شهدای تاسوعای حسینی چابهار که با حضور مسئولین و مردم در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد اظهار کرد: خون پاک شهیدان اسلام را زنده نگه داشته است و دشمنان همواره خوار و زبون باقی خواهند ماند چراکه اقتدار و عزت این ملت برگرفته از اسلام ناب محمدی می باشد.
وی با اشاره یه حمله تروریستی هفته گذشته در چابهار افژود: برای دشمنان شیعه و سنی مهم نیست، هدف آنان نابودی می باشد دیدیم که در حمله تروریستی به مرکز فرماندهی انتظامی در چابهار جوانی از قوم بلوچ و جوانی از قوم لر را چگونه به شهادت رساندند.
وی چنین تحرکاتی را نشانه ضعف دشمنان دانست و عنوان کرد: غیورمردان این مرز و بوم با اقتدار و صلابت بیش از پیش خود به اندازه ای از قدرت رسیده اند که دشمنان توانایی رودرویی با ما را ندارند و همواره ذلیل خواهند بود.
امام جمعه شهرستان چابهار در این مراسم تاکید کرد: استکبار تمام تلاش خود را می کند تا انقلاب شکوهند اسلامی جشن 40 سالگی‌اش را نبیند، بدانید این مردم حتی با وجود بی‌تدبیری‌ها و سو مدیریت‌هایی که در دولت روحانی در حقشان می‌شود از انقلابشان تا پای جان حمایت خواهند کرد.
حجت‌السلام و المسلمین سید محمد موسوی با اشاره به حادثه تاسوعای حسینی سال 89 در چابهار تشریح کرد: افتخار ما این است که در تاسوعای 89، شیعه و اهل سنت ما شهید شدند تا بر همگان ثابت شود استکبار و دست‌نشانده‌های آن وحدت و موجودیت ما را هدف گرفته است.
خطیب نماز جمعه چابهار با اشاره به برکت خون شهدا در پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد: تظاهرکنندگان فرانسوی،‌ کشوری که از آن به‌عنوان مهد تمدن یاد می‌شود، امروز با افتخار می‌گویند که از انقلاب 1359 ایران الهام گرفته‌ و بر ضد دیکتاتوری قیام کرده اند.
وی پیروزی حق بر باطل را نزدیک عنوان و اذعان کرد: به برکت خون شهدا امروز همه بر حقانیت ما پی بردند، شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه پیشنهادی استکبار علیه ایران نه گفت و همه این‌ها به برکت خون شهدا و امام شهدا می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از دولت انتظار می‌رود به این مردم فهیم خدمت‌رسانی کند، ما کلید تدبیر دولت را ندیدیم، دلار از 18 هزار تومان به 9 هزار تومان آمد، انتظار ما این قیمت اجناس هم نصف شود ولی چنین چیزی تاکنون محقق نشده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب: 452603
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *