۰
امام جمعه چابهار؛

آبرسانی و بهداشت اولویت طرح های اجرایی در چابهار باشد/ نماینده سراوان از مردم عذر خواهی کند

امام جمعه چابهار گفت: در حال حاضر مهم ترین طرحی که باید در چابهار اجرایی شود پروژه استحصال آب دریا و کلنگ زنی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی می باشد.
آبرسانی و بهداشت اولویت طرح های اجرایی در چابهار باشد/ نماینده سراوان از مردم عذر خواهی کند
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا برای ساخت بیمارستان چابهار اظهار کرد: این خبر خوشی است که سپاه پیمانکار بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی می باشد اگر ما خواهان توسعه این مناطق هستیم، اسکله سازی پیشرفت مبرم و اصلی مردم نیست بلکه آب رسانی و بهداشت جزو ضروریات و الزامات توسعه معیشت زندگی مردم می باشد.
وی با اشاره به حاشیه سازی ایجاد شده در خصوص محمد باسط دررازهی در فضای کشور افزود: نماینده سراوان بداند این انقلاب شکل گرفته تا جلوی زورگویی را بگیرد، اینکه بگویی من چنین میکنم و چنان می کنم، تو چکاره ای که بخواهی بخاطر رفتار اشتباهت به کارمند زیردست ظلم کنی هیچ کس چنین اجازه ای به تو نخواهد داد.
امام جمعه چابهار تاکید کرد: می خواستند با استفاده از اصطلاحات قومی و مذهبی این موضوعات را در بین مردم حساس کنند ولی مشخص شد که آن کارمند هم کرد حنفی مذهب بوده و اینکه می گویند وزیر اقتصاد را استیضاح می کنیم یا کارمند مذکور را اخراج با اساس این انقلاب مغایرت دارد.
وی ضمن تسلیت حادثه زاهدان افزود: برای مشاجره نماینده سراوان چند جلسه غیرعلنی برگزار می کنند ولی چرا برای حادثه آتش سوزی در مدرسه زاهدان چنین جلسه ای برگزار نمی شود ، در شهری که سال قبل آمدند و گفتند ما گاز کشی می کنیم اتفاقی نیفتاد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین دولت باید اولویت شناس باشند در حال حاضر ساحل سازی و اسکله سازی دردی از مردم دوا نمی کند این طرح ها زمانی ارزشمند است که مردم دغدغه و مشکل معیشتی ضروری نداشته باشند وقتی که دغدغه بی آبی در میان مردم شهرستان چابهار وجود دارد آیا بهتر نیست به این مهم رسیدگی شود و بعد سراغ طرح های کلان تر بروید.
انتهای پیام/
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 452633
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *