۰
قهرمان فوتبال ساحلی چابهاری؛

قهرمانی ایران برای من یک افتخار است/این پیروزی را به مردم چابهار تقدیم می کنم

قهرمان فوتبال ساحلی چابهاری گفت: مسابقات بین قاره ای امارات در سطح بالایی برگزار شد که ایران توانست ابرقدرت هایی همچون روسیه، آمریکا و برزیل را شکست ده.
قهرمانی ایران برای من یک افتخار است/این پیروزی را به مردم چابهار تقدیم می کنم
سعید پیرامون در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: جام بین قاره ای بعد از جام جهانی مهم ترین مسابقات فوتبال ساحلی جهان است و از آسیا ایران به عنوان قهرمان آسیا و امارات به عنوان میزبان همیشگی جام بین قاره ای حضور داشتند که در نهایت ایران با شایستگی هر چه تمام تر برای دومین بار قهرمان جام بین قاره ای شد.
​وی با اشاره به زدن یک گل به روسیه که منجر به پیروزی شد افزود: جوانان این خطه دارای استعدادهای فراوانی می باشند و بعد از اینکه یک تیم تهرانی در چابهار برای بازی حضور پیدا کرده بود به این رشته علاقمند و تحت نظر مربی بومی به مدت یک سال تمرین کردم.
​وی با اشاره به اینکه تنها یک زمین فوتبال ساحلی واقع در دریا بزرگ چابهار وجود دارد ادامه داد: توجه به زیرساخت ها و اهمیت دادن به جوانان بومی چابهار می تواند نقش بسزایی در توسعه ورزشی جنوب استان داشته باشد و اگر حمایت از ورزشکاران وجود داشته باشد پیشرفت حاصل می شود.
پیرامون با اشاره به اینکه این بار هیچ یک از بازی ها تیم ملی به پنالتی کشیده نشد و تیم ملی در همان دقایق قانونی همه حریفان خود را شکست داد تاکید کرد: ایران در مرحله گروهی و در بازی آغازین 8-1 آمریکا را برد و در ادامه 4-2 از سد تاهیتی گذشت و برای تعیین صدرنشینی گروه دوم با روسیه بازی کرد که در یک جدال سخت و نفس گیر با نتیجه 3-2 پیروز شد.
​بازیکن چابهاری در پایان خاطرنشان کرد: این پیروزی و افتخار را به مردم شهرم تقدیم می کنم و امیدوارم بتوانم در سال ها آتی افتخار آفرینی های بیشتری برای مردم کشورم کسب کنم.
​انتهای پیام/


 
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 452308
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *