۰
با حضور ۱۶ تیم از ارگان های و شرکت های دریایی و بندری؛

ششمین دوره مسابقات ورزشی ارگان های دریایی کشور در بندر چابهار برگزار می شود

عضو کمیته ورزش سازمان بنادر گفت: ششمین دوره مسابقات ارگان های دریایی کشور به صورت المپیکی و به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی از امروز در بندر چابهار برگزار می شود.
1
1
به گزارش چهاربهاران، مقصود خادمی بصیر اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که ۱۶ تیم از ارگان های و شرکت های دریایی و بندری در آن حضور دارند، رقابت ها در رشته های والیبال و فوتبال ساحلی، شنا در استخر و آب های آزاد و قایقرانی انجام می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف ایجاد شود و نشاط و همچنین سلامت روحی و جسمی کارکنان و پرسنل تلاشگر سازمان های دریایی و دریانوردی تدارک دیده شده، افزود: سایت های ورزشی بندر چابهار در بخش های مختلف، با همت و تلاشهای شبانه روزی کادر اجرایی، آماده پذیری ورزشکاران محترم و آغاز این تورنمت جذاب است.
در ادامه مسئول کمیته فنی ششمین دوره مسابقات ارگان های دریایی کشور گفت: سوت آغاز رقابت ها از دوم اسفند ماه جاری در مجموعه ورزشی ساحلی و دریایی بندر چابهار توسط داوران حرفه ای به صدا درخواهد رقابت های چابهار در رشته فوتبال ساحلی و شنا آغاز می شود و در این فرایند والیبال ساحلی و قایقرانی نیز در روزهای دوم و سوم شروع به کار می کند.
وهاب کاشی ها با اعلام اینکه مسابقات شنا و قایقرانی طی دو روز اول بازیها با اعلام قهرمانان هر رشته به خط پایان می رسد، افزود: پس ازتعیین نفرات اول تا سوم هر رشته و طی مراسم جداگانه، از قهرمان های هر رشته با اهدای جوایز با حضور مسئولان تجلیل خواهد شد.
در پایان مسابقات ارگان های دریایی در روز چهارم و اعلام تیم های اول تا سوم والیبال و فوتبال ساحلی، مراسم اختتامیه ششمین دوره بازیهای ساحلی و آبی ارگان های دریایی با حضور منصور آرامی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 423805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *