۰
یادداشت

نامه ترامپ به استاندار سیستان و بلوچستان درخصوص چابهار

نامه ترامپ به استاندار سیستان و بلوچستان درخصوص چابهار
به گزارش چهاربهاران جناب محبی استاندار محترم سیستان وبلوچستان همانطورکه استحضاردارید مردم نمک نشناس آمریکا علیرغم خدمات ارزنده اینجانب به حزب بنده برای تصدی کرسی های پارلمان رای ندادند و دمکراتهابیشترین کرسی ها را تصاحب کردند.
اما گور بابای این شکست بنده بخاطر متانت و اعتماد به نفس بالایتان که تا۲۴ آبان بایستی ازکرسی استانداری خداحافظی کنی، حتی کشتی سانچی را تحریم اما بندر چابهار را ازتحریم ها معاف کردم.
خوشبختانه در بندرچابهار آقایی است بنام آقایی چندین هکتار زمین را اتفاقا برای کارهای اقتصادی و بازرگانی با چنگ و دندان نگه داشته و من با این همه سیاست اقتصادی نفهمیدم حق با حقانی شهردار است یا آقای آقایی بهر حال ازش میخام این دیوارحایل رامانند دیوار مکزیک محکم داشته باشد و کوتاه نیاد و جناب ارباب را داشته باشد.
جناب استاندار، آمریکا به این عریض و طویلی ما انتخابات فرمانداران، مجلس ایالتی و مجلس سنا را برگزار کردیم من تعجب می کنم چرا شما در انتخاب یک فرماندار برای چابهار عاجز هستی البته درفرهنگ سیاسی چیز جدیدی آورده ای بدون انتخاب فرماندارمعاون انتخاب کرده ای.
جناب استاندار در ایران دولت تدبیر و امید روی کار آمده است اما مثل جناب اوسط هاشمی نمیخواهد فرماندارانی مانند جناب موهبتی و درویشی بیاوری همون اصولگرا هم قبوله اما فرماندارچابهار، پیشانی توسعه شرق کشوررا قبل از رفتنتان انتخاب کن چون آقای اشرف غنی زی رییس جمهورافغانستان بیشتر از مردم چابهار پیگیر فرماندار چابهار است.
انتهای پیام/محمدجوادصادقی
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 452256
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *