۰

اربعین وحدت شیعه و سنی را مستحکم تر می کند

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار گفت: امام حسین (رض) سید جوانان بهشت است و هر کس که به ایشان تمسک جوید بی شک برکات دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.
اربعین وحدت شیعه و سنی را مستحکم تر می کند
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: کشورهای غربی به ویژه آمریکا به دنبال این بودند که حرم امامان عراق بالاخص امام حسین در کربلا را توسط داعش نابود کنند تا اربعین نباشد ولی به خواست الله تعالی موفق نشدند.

​وی با اشاره به فعالیت وهابیت ملعون برای اختلاف بین شیعه و سنی افزود: دشمن همیشه تلاش کرده با نابودی مشترکات دینی بین دو مذهب شیعه و سنی اختلاف اندازی کند به همین دلیل دروغ و تهمت های متفاوتی را برای ممانعت از زیارت حسین (رض) در اربعین ایجاد کرده است.

​وی عدم اختلاف بین مردم عراق و ایران را مهم دانست و ادامه داد: اینکه آل سعود با شایعات مختلف درصدد اختلاف افکنی بین مردم ایران و عراق بوده است دلیلش همین جلوگیری از زیارت اربعین می باشد و دیدیم که کاروانی از اهل سنت سیستان و بلوچستان و از همه دنیا با هر رنگ و نژادی در این مراسم بزرگ شرکت کردند.

​امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار تاکید کرد: بعد از یک هزار و 400 سال ایران توانست سفر اربعین را با این حضور 25 میلیونی به منصحه ظهور بیاورد و این از برکات این انقلاب است.

​وی وحدت بین مذاهب به ویژه شیعه و سنی را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: اگر علما و بزرگان مذاهب برکات این انقلاب و چهره واقعی اربعین را برای مردم بازگو کنند مطمئنا دشمنان نمیتوانند از هیچ ترفندی برای گمراه کردن مردم استفاده کنند.

​انتهای پیام/
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 452207
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *