۰
امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین شهرستان چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

حکام سعودی برای راضی نگه داشتن اربابشان دست به هر جنایتی می زنند/ جهان اسلام شک نکند که حکام سعودی در حادثه منا مقصرند

امام جمعه اهل سنت شهرستان چابهار گفت: حکام سعودی برای راضی نگه داشتن ارباب خود آمریکای جنایتکار دست به هر جنایتی می زنند تا آنها را راضی نگه دارند.
ترنجزر
ترنجزر
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مسلمانان جهان به مناسبت فرارسیدن موسم حج اظهار کرد: مسلما نظر ما با نظر مقام معظم رهبری یک است و جهان اسلام برای مدیریت حرمین شریفین و مسئله حج فکری اساسی كنند و گریبان حاکمان سعودی را رها نکنند.
وی افزود: وقتی هزاران حجاج در امن ترین نقطه جهان شهید شدند این نشان بی لیاقتی حکام سعودی است؛ آل سعود برای خوشنودی اربابان خود به هرکاری دست میزنند و به عاقبت آن نمی اندیشند آنان باید بدانند که با این حرکات ناشایست و ضد قوانین بین المللی و مهمتر از آن ضد الهی دارند گور خود را می کنند و باید منتظر عذاب الهی و نابودی خود باشند.
مولوی اهل سنت بیان کرد: ضرباتی که اسلام از آل سعود خورده است، از هیچ دشمنی متحمل چنین ضرباتی نشده است و حکام سعودی با  باید اعمال خود را اصلاح کنند.
مولوی ترنجزر خاطر نشان کرد: جهان اسلام باید متوجه باشد که در حادثه منا و مسجدالحرام حکام سعودی کاملا مقصر هستند و باید جلوی حرکت های ظالمانه آنها بایستند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 423257
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *