۰
فرمانده یگان حفاظت شیلات ایران در چابهار خبر داد:

جذب 600 نیرو در یگان حفاظت شیلات کشور

فرمانده یگان حفاظت شیلات ایران گفت: بزودی ۶۰۰ نیرو برای بکارگیری در قسمت‌های مختلف یگان حفاظت شیلات در سراسر کشور جذب می‌شوند
جذب 600 نیرو در یگان حفاظت شیلات کشور
به گزارش چهاربهاران اکبر شاه ولی پور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت شیلات سیستان و بلوچستان در چابهار اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در این یگان یکی از مشکلات مهمی است که بر اساس پیگیری‌ها بزودی مرتفع خواهد شد و در چارت سازمانی یگان تغییراتی ایجاد و معاونت پیشگیری به آن افزوده شده که کاربردی‌تر است.
وی با اشاره به حفاظت از آبزیان کشور افزود: ماموریت‌های یگان حفاظت شیلات در زمینه حفاظت از منابع آبزیان است و از این فرصت باید برای حفظ این منابع نهایت بهره را برد.
وی با اشاره به مشکلات و کمبود‌های تجهیزاتی و ابزاری یگان حفاظت شیلات ادامه داد: تفاهم نامه‌هایی با وزارت دفاع امضا و با پیگیری‌های انجام شده تجهیزات مختلفی برای مناطق ساحلی از جمله چابهار تامین شده است.
شاه، ولی پور با ابراز امیدواری عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شده امسال به کمک وزارت دفاع بسیاری از تجهیزات مورد نیاز یگان حفاظت شیلات استان‌ها تامین شود همچنین چابهار و کنارک توانمندی‌های خوبی در زمینه صید و صیادی دارند و شیلات این استان در سطح منطقه و کشور در سه سال گذشته جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است.
مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان با ۲۴ هزار صیاد رتبه نخست صید را در کشور کسب کرد.
هدایت الله میر مرادزهی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای آگاهی بخشی جامعه صیادی را یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از تخلفات صیادی عنوان کرد.
 سرهنگ نجف صفری در این مراسم به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت شیلات سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات ابراهیم جنتی فرمانده سابق قدردانی شد همچنین اکبر شاه، ولی پور فرمانده یگان حفاظت شیلات ایران با حضور در جمع صیادان چابهار و کنارک مشکلات پیش روی آنان را مورد بررسی قرار داد.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 451878
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *