۰
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

احتکار و کم فروشی خیانت به مردم است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: احتکار بزرگترین خیانت به مردم بی بضاعت می باشد آنهم در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد.
احتکار و کم فروشی خیانت به مردم است
حسین علی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: مصادره اجناس محتکران در روزهای گذشته اقدام خوبی بود که می تواند از ورشکستگی اقتصادی کشور جلوگیری کند و می بایست این برخورد و محاکمه مفسدین اقتصادی ادامه دار باشد.
وی با اشاره نحوه کمک رسانی مردم و بسیج در این خصوص افزود: بسیج و مردم می توانند با اطلاع رسانی در خصوص انبارهای دپو شده محتکران به نیروهای انتظامی، سپاه و اطلاعاتی نقش مهمی را در جلوگیری از ضربه زدن به اقتصاد ایفا کنند.
وی هدف کم فروشان را تنها سودجویی دانست و اضافه کرد: این عمل قبیح بیشترین ضربه را به اقشار کم درآمد جامعه می زند چراکه افراد مرفه مطمئنا اگر جنسی گران شود شاید زیاد برایشان مهم نباشد ولی آن فرد مستضعف و کم درآمد بیشترین ضربه را می خورد.
وی خواستار محاکمه جدی محتکران شد و تشریح کرد: برخورد قاطع با چنین افرادی باعث جلوگیری از کم فروشی می شود اینکه یک عده سودجو برای منافع شخصی بدون در نظر گرفتن مصالح مردم و کشور تخلف می کنند، بایستی با قوه قهریه قانونی مجازات شوند.
شهریاری خاطرنشان کرد: محتکران در این اوضاع گرانی بازار باعث بالارفتن قیمت ها برای به دست آوردن سود بیشتر می شوند ولی نه تنها این عمل تورم کشور را افزایش می دهد بلکه باعث کاهش ارزش پول و گسترش گرانی بیشتر خواهد شد.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 451859
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *