۰
نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی؛

تحریم های آمریکا هیچ تاثیری بر اراده مردم ندارد/ جوانان محور حرکت هر کشور می باشند

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا هیچ ابزاری به جز تحریم ندارد و این تحریم ها در این ۴۰ سال هیچ تاثیری بر اراده مردم و نظام نداشته است همانگونه که مردم بیش از پیش برای دفاع از انقلاب جان بر کف می باشند.
تحریم های آمریکا هیچ تاثیری بر اراده مردم ندارد/ جوانان محور حرکت هر کشور می باشند
عبدالغفور ایران نژاد در محوریت سخنان مقام معظم رهبری در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: مردم و به ویژه جوانان باید در این برهه حساس از انقلاب برای دفاع از نظام و دولت تلاش کنند و همه با اتحاد واحد در کنار یکدیگر باشند.
وی با اشاره به اهمیت نقش جوانان در کشور افزود: امروز میبینیم که جوانان در مراسمات انقلابی مهم همچون ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان نقش پر رنگی دارند و باید این حضور در ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نیز گنجانده شود.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه دولت و همه ارگان های ذیرربط در شرایط کنونی پیگیری مشکلات مردم می باشد به خصوص استفاده از نخبگان، ظرفیت های بالقوه و بکارگیری قومیت ها در اتحاد و یکپارچگی کشور تاثیر بسزایی دارد.
وی نقش جوانان را در پیروزی هشت سال دفاع مقدس را مثال زدنی دانست و تشریح کرد: استفاده از جوانان در بحث های مدیریتی و پست های حساس باعث پیشرفت و پویایی کشور می شود همانند سیل عظیم جوانان در ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان که نقش بسزایی در گسترش آرمان های انقلابی دارد.
ایرانژاد با اشاره به نقش پر رنگ جوانان در حمایت از نظام خاطرنشان کرد: جوانان همواره نشان داده‌اند که علمدار این انقلاب می باشند و تجربه نشان داده با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی لغزش های بسیار اندکی در برخی از جوانان وجود دارد ولی رویش ها بسیار بیشتر و فراتر از حد تصور است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۳
کد مطلب: 452081
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *