۰
امام جمعه موقت مسجد امام حسین (ع) چابهار:

اگر سپاه نبود کشور هم نبود/امروز سپاه در خط مقدم جنگ نرم کشور قرار دارد

امام جمعه موقت مسجد امام حسین (ع) چابهار گفت: علاوه بر ثبات امنیت در کشورهای عراق، سوریه و لبنان توسط سپاه پاسداران ایران که نوعی جنگ سخت به شمار می آید ملاحظه می کنیم که سپاه در خط مقدم جنگ نرم کشور هم قرار دارد.
اگر سپاه نبود کشور هم نبود/امروز سپاه در خط مقدم جنگ نرم کشور قرار دارد
حجت الاسلام و المسلمین مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: امام راحل آرزو داشت تا یک سپاهی باشد و فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود و امروز مشاهده میکنیم که این نیروهای خدوم یار و یاور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نائب برحق امام زمان عج می باشند.
وی با اشاره به حیله های دشمن برای نابودی ایران افزود: دشمنان کشور قصد دارند تا با بدنام کردن و محو یا برعکس نشان دادن خدمات سپاه در براندازی انقلاب و کشور قدم بردارند ولی مردم ما روشنفکر تر بوده و گول دسیسه گران غرب را نخورده و نخواهند خورد.
امام جمعه موقت چابهار ادامه داد: سپاه پاسداران در سایه‌ی روحیه‌ی انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عارفان و قدوة صالحان پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌کرد، توانست نقش تعیین‌کننده‌ای را در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا کند و در کنار ارتش و با به کارگیری بسیج مردمی، درس تلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی را تاکنون تضمین کند.
وی با اشاره به خدمات سپاه در محرومیت زدایی افزود: پاسداران کشور در کنار حفظ امنیت بفکر رونق معیشتی مردم بوده اند به طوری که در راستای اقتصاد مقاومتی توسط قرارگاه خاتم الانبیا طرح های متعددی اجرا و یا به بهره برداری رسیده است.
حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: روز مبارک سوم شعبان المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است به عموم هم میهنان و به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض و به حق باید این روز معظم را روز پاسدار بنامیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 451432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *