امام جمعه موقت مسجد امام حسین (ع) چابهار:

اگر سپاه نبود کشور هم نبود/امروز سپاه در خط مقدم جنگ نرم کشور قرار دارد

2 ارديبهشت 1397 ساعت 10:13

امام جمعه موقت مسجد امام حسین (ع) چابهار گفت: علاوه بر ثبات امنیت در کشورهای عراق، سوریه و لبنان توسط سپاه پاسداران ایران که نوعی جنگ سخت به شمار می آید ملاحظه می کنیم که سپاه در خط مقدم جنگ نرم کشور هم قرار دارد.


حجت الاسلام و المسلمین مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: امام راحل آرزو داشت تا یک سپاهی باشد و فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود و امروز مشاهده میکنیم که این نیروهای خدوم یار و یاور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نائب برحق امام زمان عج می باشند.
وی با اشاره به حیله های دشمن برای نابودی ایران افزود: دشمنان کشور قصد دارند تا با بدنام کردن و محو یا برعکس نشان دادن خدمات سپاه در براندازی انقلاب و کشور قدم بردارند ولی مردم ما روشنفکر تر بوده و گول دسیسه گران غرب را نخورده و نخواهند خورد.
امام جمعه موقت چابهار ادامه داد: سپاه پاسداران در سایه‌ی روحیه‌ی انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عارفان و قدوة صالحان پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌کرد، توانست نقش تعیین‌کننده‌ای را در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا کند و در کنار ارتش و با به کارگیری بسیج مردمی، درس تلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی را تاکنون تضمین کند.
وی با اشاره به خدمات سپاه در محرومیت زدایی افزود: پاسداران کشور در کنار حفظ امنیت بفکر رونق معیشتی مردم بوده اند به طوری که در راستای اقتصاد مقاومتی توسط قرارگاه خاتم الانبیا طرح های متعددی اجرا و یا به بهره برداری رسیده است.
حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: روز مبارک سوم شعبان المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است به عموم هم میهنان و به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض و به حق باید این روز معظم را روز پاسدار بنامیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 451432

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451432/اگر-سپاه-نبود-کشور-هم-امروز-خط-مقدم-جنگ-نرم-قرار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir