۰
امام جمعه چابهار:

دهه فجر آغاز انقلاب اسلامی در ایران و رهایی ملت از ظلم و جور است

امام جمعه چابهار گفت: ملت ایران در سال ۵۷ نشان دادند که با ظلم و ستم مقابله و خواستار ایفای اسلام واقعی در کشور می باشند و این دهه یادآور رشادت دلیر مردانی ست که با خون و اراده خود خواستار آزادی واقعی شدند.
دهه فجر آغاز انقلاب اسلامی در ایران و رهایی ملت از ظلم و جور است
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی زبان باز کرده و هر مطلب ضد دینی و ضد اسلامی را در خصوص ایران و نظام اسلامی بازگو می کنند، این ها همه نشانه پیشرفت ماست که چنین واکنش هایی از دشمن سر می زند.
وی ایران کنونی را آزاد واقعی دانست و افزود: قبل انقلاب، شاه عبد و مطیع آمریکا بود، با حضور ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران، تصمیم گیری در کشور، با استکبار جهانی انجام می شد حتی سرباز آمریکایی از شاه ایران بالاتر بود.
وی انقلاب اسلامی ایران را توسط ملت نقطه عطفی دانست و ادامه داد:  به لطف خدا و رهبری امام راحل و حضور مردم مسلمان، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و امروزه ایران در بسیاری از صنعت ها و تجهیزات و مباحث پزشکی... جزء کشورها و رتبه های برتر دنیا قرار دارد چراکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ما، حاکمیت دینی، اسلامی و مردمی بوده است.
امام جمعه چابهار عنوان کرد: در ۱۴ بهمن ۸۷ ماهواره امید از ایران اسلامی به فضا فرستاده شد و ایران را جزء ۹ کشور برتر دنیای پیشرفت فضایی قرار داد.
وی با اشاره به امنیت امروز کشور در سایه فجر انقلاب اذعان کرد: جنایات تروریستی در افغانستان توطئه استکبار جهانی آمریکا می باشد که به بهانه نبود امنیت در منطقه، حضور نحس خود را توجیه کنند تا اسرائیل در حاشیه امن قرار داشته باشد.
حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: ملت ایران با این انقلاب به پیشرفت های زیادی دست یافته اند که بزرگترین آن امنیت امروز کشور است ولی دولت باید در اقتصاد کشور قوی تر عمل کرده و تولید داخلی را به جای توجه به سرمایه گذاری خارجی مد نظر خود قرار دهد.
انتهای پیام/ک
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 451107
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *