۰
امام جمعه چابهار عنوان کرد؛

روز قدس بزرگترین یوم اسلامی برای نابودی صهیونیسم

امام جمعه چابهار گفت: روز قدس، انسان‌های آزاده، بصیر و حق‌جو را در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان در برابر بزرگترین نماد شیطان در عصر حاضر یکپارچه و همراه می‌سازد.
روز قدس بزرگترین یوم اسلامی برای نابودی صهیونیسم
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در حاشیه گردهمایی و تظاهرات روز قدس چابهار در گفت و گو با خبرنگاران چهاربهاران اظهار کرد: امت اسلامی طی قریب به 40 سال گذشته در پاسخ به پیام ماندگار امام راحل عظیم الشان و هم صدا با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و همراه با همه آزادی‌خواهان جهان در این روز آرمان آزادی قدس شریف را فریاد کرده و با اتحاد و انسجام در برابر جنایات بی‌حد و حصر صهیونیست‌ها مقاومت و مبارزه تا فتح نهایی را به عنوان تنها راه برون رفت از وضع موجود مطرح کرده است.
وی با اشاره به شعارهای کوبنده مردم چابهار بر ضد رژیم اشغالگر قدس افزود: همانطور که مشاهده می شود امروز همه مسلمانان دنیا در شعار‌های خود بر تعهد و پایبندی به آرمان های فلسطین و مقدسات این سرزمین تاکید و عادی‌سازی هر گونه رابطه ای با رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند.
​وی روز قدس را نماد پیروزی اسلام بر ادیان شیطانی توصیف و ادامه داد: امروز شاهدیم از یک سو صهیونیست‌ها در فضای سکوت نهادهای بین‌المللی و با حمایت سردمداران آمریکا همچنان بر جنایت در سرزمین‌های اشغالی مداومت می‌ورزند و حتی از کشتار زنان و کودکان و امدادگران نیز ابایی ندارند از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا با همراهی برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل معامله قرن برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند.
امام جمعه چابهار عنوان کرد: ملتهای بزرگ منطقه که با مردم فلسطین  ابراز همبستگی می کنند باید از دولتهای خود بخواهند در این زمینه موضع پیشرو و شایسته ای اتخاذ کنند تا ان شالله راهپیمایی امروز هر چه سریعتر نابودی اسرائیلیان را رقم بزند.
وی در خصوص انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس خاطرنشان کرد: ملت فلسطین چنین تصمیم ظالمانه ای را نخواهند پذیرفت و سرانجام به سرزمین خود بازمی گردند، همچنین مرزهای ساختگی رژیم صهیونیستی برای  مردم ما از هیچ مشروعیتی  برخوردار نیست و پس گرفته خواهد شد.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/



 
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 451614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *