۰
رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران مطرح کرد:

برگزاری همایش توسعه سواحل مکران تا پایان سال در تهران

رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران گفت: توسعه سواحل مکران با جذب سرمایه گذار و حضور شرکت‌ های داخلی و خارجی توانمند بخش خصوصی شتاب می گیرد بدین منظور همایش توسعه سواحل مکران تا پایان سال در تهران برگزار خواهد شد.
برگزاری همایش توسعه سواحل مکران تا پایان سال در تهران
ایرج تاج ‌الدین در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: سواحل مکران به دلیل اتصال به آب های اقیانوسی نقش مهمی در توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان و شرق کشور دارد بر همین مبنا ستاد توسعه سواحل مکران همیشه سعی در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی داشته و تمام شرایط را برای این حضور فراهم می کند.
وی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه سواحل مکران در سال گذشته افزود: مشابه همایش سال گذشته به منظور جذب سرمایه گذار و معرفی سواحل مکران در ماههای پایانی امسال در تهران برگزار می شود همچنین مذاکره مستقیم با سرمایه‌ گذاران و معرفی این منطقه می تواند نقش مهمی در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی داشته باشد.
رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران ادامه داد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر آبادسازی سواحل مکران و پیگیری های مستمر برای به سرانجام رسیدن طرح های توسعه ای توسط مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری و اقدامات مثبت دولت یازدهم نقش مهمی در آماده سازی زیرساخت های این منطقه داشته است.
وی با اشاره به انواع ظرفیت های این سواحل تصریح کرد: سواحل مکران با توجه به موقعیت راهبردی دارای ظرفیت‌ های کم نظیر سرمایه‌ گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی، گردشگری، شیلاتی (پرورش آبزیان)، کشاورزی (کشت گلخانه ای)، ترانزیت، حمل و نقل و راه اندازی کارخانه های صنایع مختلف است.
وی تسریع در آماده سازی زیرساخت های حمل و نقل هوایی، ریلی، جاده ای و دریایی و توسعه گردشگری را خواستار شد و خاطرنشان کرد: باید تمام امکانات برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی آماده شود تا رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری منابع مالی خود در بخش های مختلف اقتصادی منطقه داشته باشند.
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 451019
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *