۰
امام جمعه چابهار در مراسم 9 دی؛

مردم با عنایت به فرمایشات رهبری از فتنه برخی از مسئولین آگاه باشند

امام جمعه چابهار گفت: برخی از وزرای کشور همانند هاشمی رفسنجانی با جمع کردن مال و اموال فرمان امام راحل را زیر پا گذاشته اند و زندگی تجمل گرایانه را در پیش گرفته اند.
مردم با عنایت به فرمایشات رهبری از فتنه برخی از مسئولین آگاه باشند
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در مراسم ۹ دی که در سالن سردار شهید محب علی فارسی سپاه شهرستان چابهار برگزار شد اظهار کرد: چهره فتنه همواره در انقلاب های بزرگ وجود داشته است، یکی از مراجع بزرگ تقلید قم می گوید اگر مقام معظم رهبری که مقام حکومتی است اگر دستور صادر کند بر من مرجع تقلید واجب است تا به این دستور عمل کنم.
وی فتنه را حربه دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی دانست و افزود: فتنه از خودی ها و بی بصیرتی خود برتر بین ها شروع می شود، روزی طلحه و زبیر که یاور پیامبر (ص) بودند رو به روی امیرالمومنین (ع) شمشیر کشیدند و این فتنه است که از ریاست طلبی شروع شد همینطور در انقلاب ما تا زمانی که امام زنده بود همه پشت سر او بودند اما بعد از امام فتنه های زیادی برای مقام طلبی انجام شد.
وی با اشاره به فتنه 88 ادامه داد: آقای هاشمی رفسنجانی انقلابی و زجر کشیده این انقلاب بود ولی در فتنه ۸۸ سکوت کرد و ولی امر مسلمین را تنها گذاشت و فتنه را هدایت می کرد الان هم بنزین را گران می کنند تا هوا درست شود و ترافیک را کمتر کنند این توجیهات بی جا را عنوان می کنند، کسی که با یک وانت ۱۰ سرعائله را نان می دهد چطور می تواند شکم زن و بچه اش را سیر کند.
امام جمعه چابهار عنوان کرد: سران فتنه همواره قدرت ها را در اختیار قرار داشتند، میرحسین موسوی هشت سال نخست وزیر بود، کروبی هشت سال رئیس مجلس بود، خاتمی و هاشمی رفسنجانی سال های سال کشور را اداره می کردند اگر گرانی و اشتغال حل نشده است تقصیر این هاست چرا یک وزیر چهار هزار میلیارد ثروت داشته باشد.
وی با اشاره به سران اصلاح طلب کشور تصریح کرد: شما باید امروز به مردم جواب دهید نه اینکه از مردم سوال کنید، امروز می گویید ما به مردم برق و آب می دهیم الان هم باید جوابگو باشید و علیه انقلاب مدعی گری می کنید، شما مطالبه گر هستید یا پاسخگو؟
حجت الاسلام موسوی در خصوص اعیان نشینی سران اعتدال گرا در کشور تشریح کرد: فتنه این است که مردم را دعوت به جنگ به جبهه می کردند و الان زندگی اشرافی گری دارند ولی مقام معظم رهبری را ببینید که چه زندگی ساده ای دارد، اما زندگی آقای هاشمی، کروبی، معاون اول رئیس جمهور و یا آن نماینده ای که می گوید مگر می شود با هفت میلیون تومان زندگی کرد! چرا باید نماینده مجلس از چهارونیم میلیون حقوقش به هشت و نیم میلیون تومان برسد.
وی تاکید کرد: حق این مردم است که از شما مطالبه کنند، تمام این مشکلات دست شماهایی است که پست و مقام داشتید، الان می گویند بیایید شعار دهید و موبایل ها را روشن می کنند و در کنارشان کسانی می آیند و نقش هدایت گری آمریکایی را انجام دهد.
وی یادآور جنگ ایران در مقابل دنیا شد و ادامه داد: امروز صدامی که روزی پشت تریبون آمد و گفت هفته اول در اهواز و هفته بعدتر در تهران خواهم بود الان کجاست، در قعر جهنم است و ریگان رئیس جمهور آمریکا که جنگ نفتکش ها را آغاز کرد و هواپیمای مسافربری ما را زد الان کجاست، در قعر جهنم است و انقلاب ما جشن اربعین خود را خواهد گرفت.
وی با اشاره به وزرای میلیاردری دولت روحانی توصیه کرد: وزیری که می گوید من باید ماشین خارجی سوار شوم آگاه باشید که امام راحل فرمود نگذارید این انقلاب دست نااهلان بیفتد و فتنه ها از افراد حاضر در همین وزارت خانه ها شروع می شود، یکی از توطئه هایی که برخی ها انجام دادند می خواستند لفظ امام را از بین ببرند، آن خبیثانی که مسئول ستاد موسوی بودند به رهبری گفتند انتخابات را ابطال کنید و ۱۱ میلیون رای اختلاف وجود داشت و رهبر یک تنه از رای ملت دفاع کرد و انتخابات را حفظ کرد، اما این ها می خواستند ملت را به آشوب بکشند.
وی با اشاره به اعتراضات چند ماه گذشته در خصوص پول های بلوکه شده در بانک های داخلی کشور اشاره کرد و ادامه داد: یک عده جنایتکار که در بانک ها پول مردم را نمی دادند رهبر آمد و مشکلشان را حل کرد، در چادر زلزله زده کفش خود را در می آورد و وارد می شود، این است رهبر فرزانه ما، و این انقلاب پوزه اسرائیل و آمریکا را به خاک خواهد مالید.
وی از 9 دی به عنوان یک اثر تاریخی ماندگار یاد کرد و افزود: منتهی ۹ دی به ما درسی داد که مراقب رای خود باشید به دنیا طلب ها نباید پست و مقام داد، آمریکا وقتی دید در کودتاهای مختلف در کشور شکست خورد در فتنه ۸۸ وارد شد و دین سیاسی بدترین فتنه در کشور است و دین باید از سیاست زدگی دور باشد.
وی سیاست را زیر مجموعه اسلام دانست و تشریح کرد: سیاست باید مطابق قرآن و دین باشد، امروز خیلی از فرمانداران، وزرا و استانداران ما دین شان سیاسی است، پسر آقای هاشمی که امروز روی میز شورا رسیده است می گوید ۸۸ فتنه است و بدانید که خود این هم یک فتنه است، چرا بعد از ۸ سال سکوت به حرف آمده ای و معلوم می شود بوی فتنه ای دیگر می آید.
حجت الاسلام موسوی تظاهرات روزهای قبل در مشهد و نیشابور را در خصوص گرانی برحق دانست و خاطرنشان کرد: دیروز و پریروز که عده ای برای گرانی تجمع کردند و این تجمعی که به حق بود سریعا مقام آمریکایی گفت ما از این تجمعات حمایت می کنیم، مراقب باشید تا نقش عروسک گردان را بازی نکنید.
وی توهین و آموزش درسی به مقدسات اهل سنت و تشیع از طرف های مقابل را حرام دانست و ادامه داد: مرجع ما گفته است به مقدسات اهل سنت توهین نکنید ما هم همین کار را می کنیم ولی معلم تاریخ اهل سنت در جمع دانش آموز شیعه بگوید ائمه شیعه معصوم نیستند این توهین است و پذیرفتنی نیست، نباید عده ای آگاهانه و ناآگاهانه به اعتقادات شیعه و سنی توهین کند تا این اتحاد بزرگ ملی حفظ شود.
امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: امروز بعضی از فتنه گران جدید تا به مشکلات می رسند همه چیز را به رهبری واگذار می کند و به فتنه گران توصیه می کنم توبه کنید و نگاه به درون داشته باشید و نه نگاه به برون و دیدید که اعتماد به بیرون کردید و چگونه از درب های مذاکرات رانده و درمانده شدید.
​انتهای پیام/ک
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 450931
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *