۰
امام جمعه چابهار در خطبه های امروز؛

فرمانداری که در مناسک مذهبی شرکت نکند فرماندار نیست/ورود مولوی وهابی در کلاس درس مدرسه چابهار محکوم است/9 دی نمایانگر بصیرت ملت بود

امام جمعه چابهار گفت: دی ماه 88 دشمنان بعد از چندین ماه کارشکنی در داخل کشور سرانجام با هتک حرمت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) کاسه صبر مردم را لبریز کردند و مردم در 9 دی ماه حماسه دیگری آفریدند که از بصیرت همیشگی شان نشات گرفت.
فرمانداری که در مناسک مذهبی شرکت نکند فرماندار نیست/ورود مولوی وهابی در کلاس درس مدرسه چابهار محکوم است/9 دی نمایانگر بصیرت ملت بود
به گزارش چهاربهاران سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز که با حضور دانش آموزان دبیرستان های چابهار به مناسبت حماسه 9 دی در مسجد امام حسین (ع) چابهار برگزار شد، اظهار کرد: فرمانداری که در مناسک مذهبی و انقلابی شهر حضور نداشته باشد این چه فرمانداریست و بدین معناست که اسلام شان زیرمجموعه سیاستشان است در صورتی که سیاست باید از اسلام سرچشمه بگیرد.
وی با اشاره به حضور مولوی وهابی در کلاس درس چابهار افزود: امروز هم در کشور ما دیده می شود معاند هایی با اهل بیت درافتاده اند در لرستان می آیند اشهد آن علی ولی الله را حذف می کنند و در چابهار هم هشدار می دهم که چرا باید یک معلم با بوی وهابیت دادن به رفتارش به ارزش های مکتب اهل بیت توهین کند.
امام جمعه چابهار ادامه داد: چرا مولوی وهابی سر کلاس برود و بگوید اهل بیت معصوم نیستند ما وحدت را قبول داریم اما به این معنا نیست که به ارزش های شیعه در برخی کلاس های درس چابهار اهانت شود، من همین جا به مسئولین آموزش و پرورش چابهار هشدار داده و هرگز سکوت نخواهم کرد، ای مولوی وهابی تو کجای این نظام جایگاه داری که بخواهی به فرزندان ما چنین درس های را آموزش دهی، مسئولین آموزش و پرورش سریعا اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: معلمی که در چابهار مولوی وهابی را به کلاس درس وارد می کند معلم نیست بلکه معلم نماست، و مسئولین آموزش و پرورش ما نباید اجازه دهند تا برخی از بیگانکان از موقعیت ها مذهبی در صف دشمن برای گمراهی نسل آینده ما استفاده کنند.
امام جمعه چابهار عنوان کرد: ۹ دی روز بصیرت است اگر در جامعه‌ای بصیرت نباشد هرچند هم رشد وجود داشته باشد جایگاه و هدفی به دست نخواهد آمد، و مثل آدمی ست که هر چه سریع حرکت کند از هدف دورتر می شود.
وی مردم ایران را با بصیرت عنوان کرد و ادامه داد: آنچه که آمریکا تاکنون بر سر ایران آورده اگر در کشورهای دیگر  انجام می شد تاکنون هفت کفن هم پوسانده بودند چه از جنگ تحمیلی گرفته و چه از مسلح کردن بیگانگان و کودتاچیان در کشور ولی دشمن شناسی ما باعث پایداری کشور شده است.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد:  بعضی ها می گویند چرا از جنگ حرف می زنید فقط از صلح حرف بزنید اینها خودشان را به خواب زده اند چراکه دشمن همواره در حال برنامه ریزی برای نابودی ما می باشد.
وی با اشاره به جنگ خلیج فارس تصریح کرد: ریگان رئیس جمهور پیشین آمریکا وقتی که در خلیج فارس هواپیما مسافربری و کشتی های تجاری ما را زد الان کجاست، جوانان ما انقلاب ۴۰ ساله را پایدار حفظ کردند ولی صدام و ریگان به درک واصل شدند.
وی تشریح کرد: بعد از حملات فیزیکی و ناموفق شدن شان الان به جنگ نرم روی آورده اند، مراکز تحقیقاتی خود را بسیج کرده اند تا این انقلاب را از این طریق از بین ببرند، در ابتدا سست کردن اعتقادات را از طریق ماهواره آغاز کرده اند با صدها کانال تلویزیونی برای اهانت به پیغمبر و اهل بیت را آغاز کرده اند تا اعتقادات ما را از بین ببرند.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی کذایی دشمن توصیه کرد: ملت ما صبور است و صبر کرد تا شاید سران فتنه عاقل شوند و وقتی مردم دیدند جنبش سبز به عاشورا اهانت می کنند کاسه صبرشان لبریز شد و حماسه ۹ دی را آفریدند.
امام جمعه چابهار اذعان کرد: در فتنه ۸۸ همسر یکی از سران فتنه می گوید او داماد لر ها است و می خواستند از نام قومی و قبیله سواستفاده کنند حتی همین ریگی جنایتکار از ترفند شیعه و سنی استفاده کرد.
انتهای پیام/ک
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 450923
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *