۰

تلاش در راستای تحقق منویات رهبری انقلاب از اهداف مهم سپاه است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در نهاد مقدس سپاه سعی بر این است تا منویات مقام معظم رهبری عملی واجرایی شود.
تلاش در راستای تحقق منویات رهبری انقلاب از اهداف مهم سپاه است
به گزارش چهاربهاران، صبح امروز پاسدار محمد ناظری در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی که در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد از افرادی که قرآن می آموزند و به دیگران آموزش می دهند به عنوان برترین افراد یاد کرد و گفت: پاسداران بسیجیان در لباس پاسداری حافظ قرآن هستند و باید به این مهم افتخار کنند.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی باید تربیت 10 میلیون حافظ را در دستور کار قرار دهند و در این راستا گام بردارند.
این مسئول تصریح کرد: در نهاد مقدس سپاه سعی بر این است منویات مقام معظم رهبری عملی واجرایی شود.
محمد ناظری گفت: افرادی که در راستای آموزه های قرآنی گام بر می دارند مورد حفاظت خداوند هستند پاسداران پسر سربازان وظیفه‌ای که در سپاه و بسیج خدمت می کنند می توانند نهضت حفظ قرآن را احیا و در نهادینه کردن این مهم گام بردارند.
وی با اشاره به سه دسته از دشمنان امام حسین که مانع ر شد اهداف اسلام شدند اشاره و این سه دسته را افرادی که امام حسین (ع) را به شهادت رساندند، افرادی که آثار امام را محو کردند افرادی که اهداف امام را تحریم کردند نام برد.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان رسالت و وظیفه پاسداران را نگه داری از قرآن انقلاب ارزشهای اسلام بیان کرد و افزود: باید دقت کنیم که برای تضعیف اهداف قیام امام حسین گام برنداریم بلکه در راستای ترویج و حفظ قرآن آزادی خواهی گام برداریم.
وی گفت: لباس سپاه که برگرفته از آیات قرآنی است نشان از اهمیت و ارزش کار سپاه دارد که آموزه های دینی قرآنی را سرلوحه کارو اجرایی کنیم ودر راستای یادگیری اشاعه فرهنگ قرآنی هوشیار و بیدار باشیم ودر راستای به کار گیری قرآن از انقلاب خوب پاسداری کنیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 450437
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *