۰
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

بسیج و بسیجی باید همواره پرچمدار علم باشد

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج و بسیجی باید همواره پرچمدار علم باشد چرا که بنا به فرموده امام علی(ع) علم سلطه و اقتدار است؛ هرکس به آن دست پیدا کند عزت می‌یابد.
بسیج و بسیجی باید همواره پرچمدار علم باشد
به گزارش چهاربهاران به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، سرهنگ رضا لطیفی، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور بسیج در آیین اختتامیه اولین دوره مدیریت عالی کسب و کار(DBA) که به همت بسیج دانشجویی استان برگزار شد گفت: بسیج همواره در تمام عرصه‌ها اثرگذار بوده است.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور بسیج ادامه داد: زمانی که امام، بسیج را بنا نهاد عده‌ای گمان می‌کردند که بسیج تنها برای امور نظامی و دفاعی بویژه در دفاع مقدس تاسیس شده اما بسیج دریای گسترده ای است که از این نیروی بی کران می‌توان در امور مختلف استفاده کرد.
وی با تأکید بر اینکه پیشرفت های فراوان امروز به برکت تفکر بسیجی حاصل شده و در این ۴۰ سال همواره توقع اول بودن از بسیج بوده است.
لطیفی ابراز داشت: این روند باید ادامه یابد و بسیج و بسیجی باید همواره پرچمدار علم باشد چرا که بنا به فرموده امام علی(ع) علم سلطه و اقتدار است؛ هرکس به آن دست پیدا کند عزت می‌یابد.
علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نیز در آیین اختتامیه دوره مدیریت عالی کسب و کار(DBA) که به همت بسیج دانشجویی استان برگزار شد گفت: بسیاری از موانع به علت وجود افرادی است که منافع آنها به خطر می‌افتد.
وی از دو عامل مهم در حل مشکلات نام برد و عنوان کرد: اگر علم و دانش و روحیه جهادی یعنی علم و جهاد در کنار هم قرار گیرند این آیه قرآن تفسیر شده که سرنوشت هیچ قومی جز به دست آن قوم عوض نمی‌شود.
کیخا به دانش‌آموختگان اولین دوره مدیریت عالی کسب و کار(DBA) اظهار داشت: از این دانش کسب شده باید به سمت حل مسائل استان برویم؛ در این مسیر، گام اول مسئله شناسی، دوم یافتن راه حل، سوم گفتمان سازی، چهارم مطالبه‌گری و پنجم عملیات است.
وی با اشاره به سختی های برگزاری این دوره بیان کرد: ما در این راه انواع بی احترامی ها را تحمل کردیم اما نتیجه آن را دیدیم و معتقدیم باید برای یک‌کار خوب هزینه داد. هیچ نگاه منفعت طلبانه ای به دوره نداشتیم و حتی یک تومان به بسیج دانشجویی کمک نشده است.
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر قرار باشد اتفاقی در استان بیفتد این‌جنس کارها باید حمایت شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۳
کد مطلب: 452775
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *