۰

وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در منطقه سیستان تداوم دارد

کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: طی روزهای پنج شنبه وجمعه وزش باد نسبتا شدید منجر به خیزش گردوخاک در شهرهای شمالی استان می شود.
وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در منطقه سیستان تداوم دارد
به گزارش چهاربهاران، علی ملاشاهی اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی تا اواسط وقت امروز در شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان وزش باد و دربرخی نقاط به ویژه در زهک و هیرمند باد و گردوخاک ادامه دارد.
وی افزود: همچنین طبق پیش بینی ها از فردا بر شدت وزش باد در شهرهای منطقه سیستان افزوده می شود، بنابراین طی روزهای پنج شنبه وجمعه وزش باد نسبتا شدید منجر به خیزش گردوخاک در این مناطق می شود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در بعد از ظهر امروز در نواحی مرکزی و نیمه جنوبی استان وزش باد متوسط خواهیم داشت و همچنین طی دو روز آینده در این مناطق در بعد از ظهر ها باد و گردوخاک باشدت کمتر خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه طی این مدت در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان شرایط برای رشد ابر فراهم است، ادامه داد: از نظر دمایی طی دو روز آینده شاهد افزایش نسبی دما در سطح استان خواهیم بود.
ملاشاهی با اشاره به اینکه آب های دریای عمان از عصر فردا در نواحی شرقی نسبتا مواج می شود، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای ۱۵ و راسک با حداکثر دمای ۴۵ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بوده اند.
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 450140
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *