۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چابهار:

برگزاری دوره آموزشی خط تحریری برای کارمندان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چابهار گفت: به منظور پر کردن اوقات فراغت، کارگاه آموزشی خط تحریری برای همکاران و فرزندانشان آغاز شد.
212
212
مهندس مهدی عاطفی در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، فرزندان شاغلین و همکاران اقدام به برگزاری یک دوره کلاس آموزش خط تحریری نموده است.
وی افزود: با توجه به اهمیت جایگاه اوقات فراغت تابستانی در تربیت فرزندان و نیز احساس نیاز به آموزش کارکنان در این بخش در تابستان امسال فعالیت های متنوع و کلاسهای آموزشی مختلفی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان و نیز آموزش و برنامه ریزی صحیح برای کارکنان شرکت نفت چابهار علاوه بر افزایش راندمان کاری باعث ارتقای سطح آموزشی اداری خواهد شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چابهار خاطرنشان کرد: تلفیق آموزش و هنر میتواند سبب باروری استعداد و خلاقیت در انسانها گردد ، لذا ضروریست اقدام لازم جهت برنامه ریزی مدون و در چارچوب قوانین و مقرارت جاری شرکت و در جهت شناسایی و شکوفایی استعدادهای موجود بعمل آید.
وی تشریح کرد: تواناسازی و تشويق افراد به مشارکت بيشتر دردوره های آموزشی مي‌تواند ايده‌های خوبی آفريده و کارکنان به آن جامه عمل بپوشانند.
مهندس مهدی عاطفی تصریح کرد:آموزش و توانمند سازی کارکنان یکی از اهداف سازما نها می باشد و همیشه براین باور و بر این تبلیغات استوار است که بهره وری در گرو کارکنان تحصیل کرده و توانمند می باشد و بر این مهم هزینه صرف شده, دوره های ضمن خدمت , کوتاه مدت و بلند مدت باعث افزایش توانیهای فردی و گروهی در راستای اهداف سازمانی خواهد شد.
وی اذعان کرد:   این دوره های آموزشی موجب مي شود کارکنان با فراگيری دانش، مهارت و انگيزه بتوانند عملکردشان را بهبود بخشند، توانمندسازي فرايندي ارزشي است که از مديريت عالی سازمان تا پايين ترين رده امتداد مي يابد.
انتهای خبر/
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب: 424728
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *