۰

كشف بیش از یک تن مواد مخدر و دستگيري 3 سوداگر مرگ

در عملیات ضربتی و غافلگیرانه ای که یگان های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان به نتیجه رساندند، یک تن و 754 کیلو مواد مخدر کشف و 3 قاچاقچی سابقه دار نیز دستگیر شدند.
258
258
به گزارش چهاربهاران، سردار "حسين رحيمي" در بيان جزئيات دقيق اين خبر افزود: ماموران انتظامي شهرستان هاي "سیب و سوران" و "ایرانشهر" در پی عمليات هاي مبارزه با قاچاقچيان مسلح، با پشتيباني فني پليس مبارزه با مواد مخدر استان، يک باند بزرگ که با استفاده از خودروهاي کوهستاني و تیزرو، قصد جابه جايي مواد در منطقه را داشتند، شناسايي کردند. 
وي بیان کرد: پس از چندين هفته اقدامات شبانه روزي و رصد مسير هاي تردد اعضاي اين باند، بامداد امروز يگان هاي عملياتي پليس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری سه نفر از آنان به همراه 5 قبضه سلاح کلاش، توقیف 4 دستگاه خودرو و کشف یک تن و 662 کیلو گرم تریاک و 92 کیلو حشیش شدند. 
فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان در پايان ضمن بیان تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود .

انتهای پیام
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 424383
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *