۰

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری ۸ سوداگر مرگ با بیش از یک تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری ۸ سوداگر مرگ با یک تن و ۳۳۵ کیلوگرم مواد مخدر توسط تیم‌های عملیاتی پلیس خبر داد.
301
301
به گزارش چهاربهاران، سردار حسین رحیمی از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری 8 سوداگر مرگ با یک تن و 335 کیلوگرم مواد مخدر در 2 عملیات توسط تیم‌های عملیاتی پلیس خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: یگان‌های عملیاتی شهرستان‌های ایرانشهر، مهرستان و خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو مواد مخدر را از مناطق مرزی به جنوب استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می‌کردند، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های اطلاعاتی پلیس با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در محورهای فرعی در محور ایرانشهر- مهرستان با 4 دستگاه خودرو در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس با آن‌ها درگیر شدند.
وی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح گفت: در این عملیات مسلحانه با آتش پرحجم تیم‌های عملیاتی، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و 2 قاچاقچی دیگر به همراه 2 قبضه سلاح کلاش، 9 تیغه خشاب و مقادیری مهمات ‌دستگیر شد.
رحیمی در مورد مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از 4 خودرو متعلق به اعضای این باند مسلح، یک تن و پنج کیلوگرم تریاک و 15 کیلوگرم مرفین کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در زاهدان گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان زاهدان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با شناسایی 3 منزلی که محل دپو مواد مخدر بود، در بازرسی این محل‌ها ضمن دستگیری 6 قاچاقچی، 315 کیلوگم تریاک را کشف کردند.
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 424528
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *