۰

دولت طی ۴سال گذشته در امتحان قول و قرار مردود شد/لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امید می‌رود که دولت تدبیر و امید در ۴ سالی که پیش روی دارد به وعده‌ها و قول و قرارهای خود عمل کند زیرا که طی ۴سال گذشته در امتحان قول و قرار مردود شده است.
106
106
به گزارش چهاربهاران، حسینعلی شهریاری اظهار کرد: امید می‌رود که دولت تدبیر و امید در ۴ سالی که پیش روی دارد به وعده‌ها و قول و قرارهای خود عمل کند زیرا که در ۴سال گذشته در امتحان قول و قرار مردود شده است.
 نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم دولت تدبیر و امید که دوباره روی کار آمده است به وعده‌های خود عمل کند و همچون ۴سال گذشته در امتحان قول و قرار مردود نشود.
وی ادامه داد: همچنین امید می‌رود مطالبات مردم را پاسخگو باشد و به وعده‌های خود صادقانه عمل کند و بهانه‌های رنگارنگ نتراشد و سعی بر خوب جلوه دادن خود نداشته باشد و دغدغه اصلی‌اش رسیدگی به مشکلات مردم و عمل به شعارهایی که داده است باشد.
شهریاری بیان کرد: اشتغال مهم‌ترین مشکل کشور است که استان سیستان و بلوچستان هم از این قائده مستثنی نیست و با توجه به اینکه استان ما بالاترین نرخ بیکاری در کشور را دارد نخستین و مهم‌ترین مشکلی که باید در آن حل شود که باعث پیشرفت و آبادانی استان هم خواهد شد مشکل اشتغال جوانان تحصیلکرده است.
وی افزود: مشکل دیگری که در سیستان و بلوچستان وجود دارد مشکل معیشتی مردم است که باید یک توسعه همه جانبه به وجود آید تا مشکلات مردم حل شود.
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 424326
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *