۰

آرای ‌"رئیسی" و "قالیباف" ‌بالاتر از "روحانی" است/در شأن جهانگیری نبود ‌به‌عنوان نامزد پوششی در انتخابات حضور یابد

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرای ‌"رئیسی" و "قالیباف" ‌بالاتر از "روحانی" است، گفت: در شأن جهانگیری نبود ‌به‌عنوان نامزد پوششی در انتخابات حضور یابد.
958
958
به گزارش چهاربهاران، حسینعلی شهریاری اظهار داشت: تجربه نشان داده مردم ایران خیلی قابل پیش‌بینی نیستند که بتوان تنها با تکیه بر نظرسنجی‌ها عملکرد دقیق آنها در انتخابات را پیش‌بینی کرد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه "بخشی از مردم ما به‌دلایلی پیش از انتخابات نظر دقیق خود را اعلام نمی‌کنند"، افزود: بسیاری از مردم ما در 48 ساعت آخر در رابطه با نامزد اصلح تصمیم‌گیری می‌کنند و بررسی نظرسنجی‌ها در بسیاری از مناطق به‌ویژه مناطق مرزی نشان می‌دهد هنوز حدود 15 تا 20 درصد مردم نظری درباره نامزد اصلح مورد نظر خود اعلام نکرده‌اند.
وی با ابراز اینکه با توجه به آنچه تاکنون در نظرسنجی‌ها اعلام شده، انتخابات به‌احتمال قوی به مرحله دوم کشیده می‌شود، گفت: نظرسنجی‌های مختلف آمارهای متفاوتی را بیان می‌کنند که برخی از آنها آرای آقای رئیسی و قالیباف را بالاتر از آقای روحانی و نامزد پوششی وی نشان می‌دهد و برخی عکس آن را نشان می‌دهد اما آنچه تاکنون ارزیابی می‌شود 2مرحله‌ای بودن انتخابات است.
شهریاری با اشاره به حضور جهانگیری به‌عنوان نامزد پوششی آقای روحانی در این انتخابات، بیان کرد: به‌نظر من اصلاً در شأن جهانگیری نبود که به‌عنوان نامزد پوششی در انتخابات حضور یابد؛ به‌ویژه در مناظره دوم اصلاح‌طلبان متنی را جهت قرائت در مناظره به جهانگیری داده بودند که جایگاه آقای جهانگیری را بین مردم خراب کرد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش از این ما از آقای جهانگیری یک شخصیت مستقل و جدی‌تری سراغ داشتیم که متأسفانه در این انتخابات شخصیت ایشان خدشه‌دار شد.
وی خاطرنشان کرد: اگر آقای روحانی به نامزد پوششی نیاز داشت باید به‌جای جهانگیری از فردی مثل آقای هاشمی‌طبا استفاده می‌کرد که خود او هم از روز اول اعلام می‌کرد "من می‌خواهم به آقای روحانی رأی بدهم".
شهریاری اضافه کرد: البته به نظر می‌رسد شورای محترم نگهبان باید در تأیید صلاحیت‌ها دقت بیشتری داشته باشد؛ به‌نظر من نباید فردی را که از ابتدای حضور در صحنه انتخابات اعلام می‌کند "من به نامزد دیگری رأی می‌دهم" تأیید صلاحیت کنند.
میان افراد ثبت‌نام‌کرده به‌عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری افراد شایسته‌ای به چشم می‌خورند که توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت نشدند و شیوه فعلی احراز صلاحیت جای گلایه دارد. امیدواریم شورای محترم نگهبان هرچه سریعتر شرایط احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری را مشخص کند.
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب: 424214
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *