۰

دولت یازدهم دولت "اشراف و نجومی‌بگیران" است/ اختلاس‌های این دولت "بی‌سابقه" بوده/ "فساد" در دولت بیداد می‌کند

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: دولت یازدهم دولت اشراف و نجومی‌بگیران است؛ وزرای پیر و خسته این دولت به هیچ عنوان توان حل مشکلات کشور را ندارند.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حسینعلی شهریاری در ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دولت یازدهم دولت اشراف و نجومی‌بگیران است؛ وزرای پیر و خسته این دولت به هیچ عنوان توان حل مشکلات کشور را ندارند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به عملکرد ضعیف دولت یازدهم در جریان مذاکرات هسته‌ای و برجام، گفت: دولت در جریان برجام تنها امتیاز داد و هیچ چیز به دست نیاورد و امروز همه شاهدیم که عملاً همه تحریم‌ها باقی است و بانک‌های معتبر خارجی با ایران تعاملی ندارند.
وی با تاکید بر اینکه فساد در دولت یازدهم بیداد می‌کند، افزود: مسئولان این دولت افرادی هستند که به راحتی دروغ می‌گویند؛ متاسفانه همچنان دولت همه مشکلات کشور را به دولت قبل پاس می‌دهد، در حالی که امروز پس از گذشت 4 سال خودش دولت قبل محسوب می‌شود.
شهریاری با اشاره به فساد اقتصادی برادر رئیس‌جمهور، گفت: برادر رئیس جمهور در انتصاب بسیاری از مدیران نجومی‌بگیر بانکی دخالت داشته و خود بیشترین فساد را دارد ولی متاسفانه رئیس جمهور به این موضوع توجهی ندارد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس ‌با تاکید بر اینکه  دولت یازدهم به معنای واقعی دولت اشراف است، گفت: سندهایی که تاکنون از حقوق‌های نجومی رو شده تنها بخشی از فساد این دولت است؛ اختلاس‌هایی که در این دولت رخ داد بی‌سابقه بوده است.
وی ادامه داد: امروز بسیاری از کارخانه‌های بزرگ و با قدمت کشور تعطیل شده و آنهایی که باقی مانده با حداقل ظرفیت کار می‌کنند؛ امروز بخش عمده جوانان تحصیل کرده ما بیکار و ناامید هستند و دولت نسخه‌ای برای حل مشکلات آنها ندارد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس ‌تصریح کرد: ما امروز نیازمند دولتی هستیم که از نمی‌شود و نمی‌توانیم سخن نگوید. دولت در تبلیغات خود شعار می‌داد که عزت را به پاسپورت ملت ایران باز می‌گرداند که این شعار هرگز محقق نشد و امروز همه شاهدیم که چگونه ملت ایران را در فرودگاه‌های دیگر کشورها تحقیر می‌کنند.
وی اظهار داشت: دولت همواره بیان می‌کند ‌سایه جنگ را از کشور برداشته، در حالی که به خوبی می‌داند پشتوانه مردمی و توان بالای دفاعی سایه جنگ را از کشور برداشته و در حقیقت آقای روحانی به خوبی می‌داند که با این پشتوانه مردمی  هرگز گزینه نظامی برای ما وجود ندارد.
شهریاری با اشاره به اینکه امروز بخشی از فرمانداران، دهیاری و بخشداران در حال تبلیغات برای دولت هستند، بیان کرد: امروز اگر به فکر حل مشکلات کشور هستیم باید همه ما برای تغییر دولت تلاش کنیم و انتخاباتی پرشور را رقم بزنیم.
نماینده مردم زاهدان در مجلس ‌‌خاطرنشان کرد: مردم در روز جمعه ابتدای صبح و با نیت قرب الهی پای صندوق حاضر شوند،  چرا‌که دولت ممکن است در صورتی که احساس کند آقای رئیسی آرای بالایی دارد، ساعت انتخاب را تمدید نکند.
وی با بیان اینکه اولویت انتخابات حضور حداکثری است و امیدوارم در این انتخابات آنچه به‌صلاح مملکت و مردم است رقم بخورد، ادامه داد: مشکلات اصلی کشور ما از جانب لیبرال‌ها‌ است وگرنه توده مردم ما همواره در صحنه هستند و خوب عمل می‌کنند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به وحدت و شرایط مطلوب حاکم در جبهه نیروهای انقلاب، گفت: حضور گسترده مردم در سفرهای حجت‌الاسلام رئیسی به شهرهای مختلف نشان‌دهنده اقبال مردم به وی و نویدبخش پیروزی است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 424229
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *