۰
امام جمعه اهل سنت شهر نگور در گفت و گو با چهاربهاران:

وحدت مسلمین در جنگ حلب باعث پیروزی شد/ اتحاد و وحدت بین شیعه و سنی باید سرلوحه همه کشورهای مسلمان برای رسیدن به پیروزی باشد

امام جمعه اهل سنت شهر نگور گفت: وحدت بین مسلمین شیعه و سنی در جنگ حلب باعث پیروزی شد.
11
11
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در جنگ حلب تنها نعمت بزرگ وحدت بین مسلمین مانند سلاحی تاثیر گذار و محکم باعث پیروزی شد.
وی افزود: هر جا که اتحاد و انسجام بین تشیع و تسنن وجود داشته هیچ دشمنی نتوانسته شکاف بیندازد و هرجا که دشمن در ایجاد اختلاف موفق شده، خون های زیادی از مسلمین ریخته شده و ویرانی های زیادی به بار آمده بنابراین مسلمانان متحد پیروز شده در حلب به راحتی می توانند در برابر تجاوزات دشمن به راحتی پیروز شوند.
مولوی اهل سنت تأکید کرد: اسرائیل، انگلیس و آمریکا از طریق دست نشانده خود که همان داعش است قصد گرفتن حلب را بعنوان پایتخت خود در مقابله با اسلام واقعی داشتند که به پشتیبانی وحدت بین شیعه و سنی ناکام ماندند.
 وی اذعان کرد: دشمنان اروپایی میخواهند با جنگ های بوجود آمده در عراق فلسطین را به فراموشی مسلمین بسپارند که به فرموده حضرت امام ره بالاخره قدس آزاد خواهد شد و دشمن شکست می خورد.
مولوی عارفی خاطرنشان کرد: با اتفاقات روی داده در کشورهای عراق، یمن و سوریه برای مسلمین جهان تجربه ای بوجود آمد و آن استفاده از نعمت اتحاد و جلوگیری از تفرقه است و نشانگر عمل به بیانات معزز مقام معظم رهبری می باشد که همیشه کلمه اتحاد و وحدت بین مسلمین را عرض کرده و این میتواند سرلوحه همه کشورهای مسلمان دنیا برای رسیدن به پیروزی باشد که همان سخنان خدا، پیامبر و قرآن است که همه باید به آن عمل کنند.
انتهای پیام/
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 423578
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *