۰
واکنش علمای اهل سنت چابهار به قطع ارتباط کشور های عربی با قطر؛

بدون شک اقدام عربستان بر ضد قطر با چراغ سبز آمریکا انجام شده است

علمای اهل سنت چابهار تنش میان قطر و کشور های عربی را چراغ سبز آمریکا به عربستان دانستند.
11
11
امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: اقدامات عربستان در ضد قطر بی ربط با سفر رئیس جمهور و فروش سلاح های آمریکایی نبود و با چراغ سبز آنان صورت گرفته است.
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: مشکلات و اختلاف بین قطر و عربستان به دلیل زورگویی عربستان است زیرا قطر زیر بار نقشه های تروریستی سعودی نمی رود به همین دلیل بین شان مشکل بوجود آمده است.
وی افزود: قطر نمی تواند عربستان را بعنوان ناجی و رهبر خود انتخاب کند زیرا علاوه بر تروریسم, اختلافات مالی بین شان برقرار است و عربستان در بسیاری از روابط پول قطر را نمی دهد.
امام جمعه اهل سنت چابهار بیان کرد: اعراب بجای اتکا به توان اتحاد جهان اسلام با بازی امریکایی صهیونیستی و به خیال خام و باطل تجهیز آمریکایی در پی قدرت نمایی در منطقه هستند.
وی گفت: این نگاه موجب استثمار بیشتر کشورهای منطقه توسط سلاح های آمریکایی خواهد شد.

آشفتگی و کاغذی بودن سیاست‌های اعراب در ماجرای قطر بخوبی مشهود است
امام جمعه شهر نگور گفت: قطر به دلیل اختلافات متعدد با عربستان برای حمایت از تروریسم مورد تحریم قرار گرفته است به طوریکه بسیاری از کشورهای مظلوم مانند عراق, بحرین, یمن و سوریه توسط ایران حمایت می شوند و قطر به دلیل چنین تفکری مورد هجوم و تحریم عربستان قرار گرفته است.
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: امروزه سعودی ها خط خوبی را در دست نگرفته اند, اینکه دارند از آمریکا حمایت میکنند و کشورهای همسایه خود را مورد هجوم های تروریستی قرار میدهند نهایت رذالت شان است.
وی افزود: امروز تهران حمله تروریستی اتفاق افتاد، چرا هیچکس تا بحال نگفته چنین اقدام تروریستی در اسرائیل رخ داده و این کشور یکی از امن ترین کشورهای جهان است، مسلما دلیلش حمایت بی چون و چرای آمریکا و اکنون عربستان است.
مولوی اهل سنت بیان کرد: آمریکای گرگ صفت سرکرده تروریست جهانی ست و در دوستی سعودی ها با چنین جنایتکاری مسلمأ قطری ها حاضر به آغشته کرذن دست خود به خود بیگناهان یمن و سوریه ای نمی باشند که چنین تحریم هایی نصیب شان شده است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 424468
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *