۰
فرمانده انتظامی چابهار خبرداد:

دستگیری قاتل معتاد توسط ماموران انتظامی چابهار

فرمانده انتظامی چابهار گفت: اکیپ‌های گشت انتظامی چابهار یک فرد معتاد را به جرم قتل دستگیر کردند.
11
11
به گزارش چهاربهاران، محمد نوربخش اظهار کرد: در پی  اعلام به مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر انتقال جسدی به بیمارستان، بلافاصله اکیپ گشت انتظامی چابهار جهت بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شد.
فرمانده انتظامی چابهار گفت: مأموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند که متوفی در درگیری بر اثر ضربات یک وسیله نوک تیز به ناحیه گردن به قتل رسیده است.
وی افزود: بلافاصله اکیپ‌های گشت به محل مورد نظر مراجعه و فرد مظنون را دستگیر کردند و در بررسی اولیه مشخص شد مظنون پیش از این سوابق کیفری داشته است.
نوربخش بیان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده از متهم، این فرد معتاد سابقه‌دار به قتل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی چابهار در تشریح جزئیات این قتل عنوان کرد: متهم که در یک پاتوق مصرف مواد حضور داشته، پس از استعمال مواد با مقتول درگیر شده و پس از وارد کردن چند ضربه قیچی به ناحیه گردن مقتول، او را سوار خودروی عبوری کرده تا به بیمارستان برساند اما متوفی بر اثر ضربات وارده و جراحات و خونریزی شدید قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.
وی با اشاره به سرعت عمل و اشراف اطلاعاتی انتظامی چابهار، گفت: در حال حاضر ماموران انتظامی چابهار اشراف کاملی روی متخلفان سطح شهرستان دارند و در صورت همکاری مردمی، جرائم چابهار در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی می‌شود.
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 423394
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *