۰
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار:

قاتل فراری پس از حدود دو سال در شهرستان چابهار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از حدود دو سال در عملیات ضربتی کاراگاهان پلیس خبر داد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم اظهار کرد: در پی قتل جوانی 30 ساله در 25 دی سال 94 در یکی از مناطق شهرستان چابهار و فراری شدن قاتل به سمت شهرهای شمالی کشور، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: تیمی متشکل از گارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل 30 ساله را که پس از گذشت حدود 2 سال از ارتکاب جرم به چابهار آمده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیفری می باشد، بیان کرد: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با قاطعيت با بر هم زنندگان نظم و امنيت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد مي کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رساني کنند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 424798
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *