۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار؛

برخورد جدی با عوامل حوادث اخیر / امنیت پایدار در سایه همدلی و هم افزایی نیروهای امنیتی و مردم میسر می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار: امنیت پایدار در سایه همدلی و هم افزایی نیروهای امنیتی و مردم میسر می‌شود و بدون شک با عوامل حوادث اخیر برخورد جدی خواهد شد.
فرماندار
فرماندار
احمد علی موهبتی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به برگزاری جلسه برسی مشکلات و مسائل امنیتی شهرستان چابهار، اظهار کرد: امنیت مقوله ایست نسبی که بدون مشارکت مردم در هیچ جای دنیا به نتیجه نمی رسد.
وی افزود: در راستا برسی مشکلات امنیتی شهرستان جلسه ای با حضور علما و معتمدین و بزرگان و ذی نفوزان برگزار شد که دستگاه های متولی این امر مباحث را مطرح کردند.
 فرماندار ویژه شهرستان چابهار چابهار با تاکید اینکه نباید صورت مسئله را پاک کرد، گفت: در حوزه امنیت با حمایتی که از طریق استاندار و اعضای شورای تامین استان صورت گرفت، اقدامات ویژه ای انجام شده است که در روز های بعد گزارش آن منتشر خواهد شد.
وی تصریح کرد: عده ای در شبکه های مجازی با استفاده ابزاری از برخی وقایع، قصد تخریب و ایجاد دو دستگی دارند که قطعا باید جلوی آن را گرفت، چراکه مردم نباید احساس ناخوشایندی در حوزه امنیت داشته باشند و این میسر نیست مگر اینکه با همدلی و هم افزایی نیروهای امنیتی و مردم در حوزه امنیت مشارکت کنند.
موهبتی با اشاره به  اقدامات انجام شده در حوزه حاشیه نشینی، خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی های مردم چابهار که دستور کار قرار گرفته است ساماندهی حاشیه نشینی و سکونت های غیر رسمی است که در همین راستا اقدامات زیر بنایی و روبنایی را در دستور کارداریم.
 وی  در پایان با تاکید بر اینکه از نظر ما هر اتفاقی که در حوزه امنیت بیفتد باید به صورت جدی پیگیری شود، تصریح کرد:  وقتی یک انسان بیگناه کشته می شود با حساسیت تمام موضوع را دنبال می کنیم و از خانواده مقتول نیز انتظار داریم تا با نیروهای انتظامی همکاری کنند و به مردم اطمینان میدهیم و در حال حاضر حوزه قضایی و انتظامی و امنیتی همه دست به دست هم داده اند تا با عوامل حوادث اخیر برخورد جدی شود و قطعا با مجرمین به اشد مجازات خواهند رسید.
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 423293
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *