۰
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان وبلوچستان :

مشارکت مردم در تامین امنیت امری اجتناب ناپذیر است/مردم یکی از ارکان مهم در هم افزایی برای تامین امنیت هستند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گفت : مشارکت مردم در تامین امنیت امری اجتناب ناپذیر است/مردم یکی از ارکان مهم در هم افزایی برای تامین امنیت هستند
سرهنگ طاهری
سرهنگ طاهری
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران  با تاکید بر  نقش معتمدین و مردم در ایجاد امنیت پایدار اظهار کرد:بدون شک امنیت پایدار بدون اعتماد به مردم ومعتمدین بدست نخواهد آمد  و مردم نقش کلیدی در در حوزه امنیت دارند.
احمد طاهری با اشاره به حادثه اخیر چابهار بیان کرد:حوادثی که در چابهار و قتل پسر بچه بیگناه  اتفاق افتاده موجب نگرانی مردم و جریحه دار شدن افکار عمومی شده است.
وی با درخواست از مردم در همکاری با پلیس تصریح کرد: نیروی انتظامی از همه مردم می خواهد با مشارکت و اطلاع پلیس از هر حرکت مشکوک سهم مهمی درتامین امنیت داشته باشند.
وی افزود: ما در حال پیگیری هستیم و نیروهایی ویژه از استان فراخوانده شده و در چابهار برای پیگیری این حادثه مستقر شده اند و تمام تلاش خود را برای تامین امنیت و آرامش مردم خواهند نمود وامید است با انجام این اقدامات مسببان  سرقت و  قتل های صورت گرفته دستگیر وبه سزای عمل خود برسند.
طاهری ضمن اعلام رضایت از عملکرد منطقه انتظامی چابهار در شش ماهه نخست سال جاری گفت:به طور کلی در عملکرد نیم سال اول 95 بجز دو مولفه سرقت و قتل ما 22 درصد کاهش جرم در چابهار را داریم ، والبته موضوعات نا امنی به ویزه قتل وسرقت قابل پذیرش نیست و پلیس با همکای مردم موضوع را به جد در دستور کار خود قرار داده است.
جانشین خاطر نشان کرد: خواسته ای از مردم  داریم که همکاری کنند بالاخره این مجرمین  در همین جا و در کنار همین مردم زندگی می کنند و کمک شود در شناسایی آنها و اقداماتی که خودمان انجام می دهیم همکاری مردم باعث تسریع شناسایی شود هرچی سریعتر شناسایی و دستگیر شوند و هرچی سریع تر به سزای اعمال خودشان برسند اقداماتی را هم به تجهیزات و نیرویی های انتظامی بیشتری اضافه شده و بتوانیم این موضوعات را پیگیری کنیم و مشکل رو حل کنیم .
طاهری با اشاره به خاشیه نشینی در چابهار بیان کرد: حاشیه شهر چابهار معضلی است موضوعات مردم نگران آن هستند که مردم نگرانند از وضعیت حاشیه نشینی شهر ، ما اقدامات امنیتی و انتظامی را در حوزه حاشیه چابهار انجام خواهیم داد البته با کمک مردم و نمی گذاریم نقطه امنی برای مجرمین در حاشیه شهرباشد .
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 423292
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *