۰
امام جمعه موقت چابهار در خطبه های نماز عید سعید قربان:

دهه اول ذی الحجه فرصتی برای مبارزه با نفس اماره است/ حکام سعودی برای خوش خدمتی گوش به جنایات شیطان بزرگ می کنند

امام جمعه موقت چابهار گفت: دهه اول ذی الحجه فرصتی ویژه برای مبارزه با نفس اماره است.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین عباس محمدرضا پور در خطبه های نماز عید سعید قربان با تبریک این روز بزرگ به تمامی مسلمانان، اظهار کرد: خیر دنیا و آخرت در بندگی خدا بودن است.
وی افزود: عید قربان تا غدیر هفته امامت و ولایت است که در مقابل شیطان و هوای نفس خودمان را با تقوا پیشه کنیم.
وی بیان کرد: دهه مبارک ذی الحجه همانطور بعد از دستوراتی که خداوند به بندگان می دهد همه را دعوت می کند که اعمال و مناسک حج را انجام دهند؛ طبق آیات قرآن کریم می بایست خود را جهت مواجهه با دشمن درون (نفس) ودشمن برون (شیطان ) بواسطه رعایت تقوا تجهیز و آماده کرد.
امام جمعه موقت چابهار با توجه به  پیش رو بودن ایام دهه ولایت و عید غدیر به برگزاری هر چه با شکوه تر برگزاری این ایام نیز اشاره کرد.
وی گفت: ولایت پذیر باشیم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب دهیم، مومن اگر ولایت پذیر باشد در مقابل دشمن و هوای نفس مقاوم می شود.
حجت السلام محمدرضا پور افزود: مقام معظم رهبری در جلسات و محافل مختلف می فرماید: آی مومنین به گوش باشید و هوشیار باشید نفوذ دشمن را در خود جدی بگیرید دشمن می خواهد نفوذ کند، یک موقعیتی را در بین شما فراهم دیده و حواستان جمع باشد.
وی ادامه داد: رهبری عادل فقیه آگاه و صالح همه را هدایت می کند، مواظب و گوش به فرمان باشید اگر می خواهید دشمن در بین شما نفوذ نکند عزت داشته باشید و خداوند به شما مومنین هم می دهد به دستورات خداوند و پیغمبر و اهل بیت گوش و انجام دهید.
امام جمعه موقت گفت: شیطان کوچیک آل سعود و آل یهود شجره خبیثه ملعونه برای نوکری شیطان بزرگش آمریکا و برای خوش خدمتی جنایت می کند مواظب باشیم این شیطان های بزرگ و کوچیک حواسمان را پرت نکنند.
خداوند در قرآن می فرماید: تا آنجایی گه می توانید هرچقدر قدرت دارید در مقابل دشمن تقوا پیشه کنید در مقابل دشمن درون که هوای نفس است بدترین دشمن و سخت ترین دشمن دشمن درون تو است ولی نفس عماره قوی تر است.
وی خاطرنشان کرد: خداوند می فرماید در مقابل دشمن خود را به تجهیزات نظامی و قدرت نظامی تقویت کنید تا کسی جرأت حمله به شما را نداشته باشد و در مقابل هوای نفس که عماره است مقابله کنید؛ دو تا دشمن دارید دشمن درون و دشمن بیرون دشمن بیرون منافقین هستند که از داخل به بیرون خط می دهند و اطلاعات درون را به بیرون می دهند و دشمن رخنه می کند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 423287
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *