۰

دستگیری اعضای باند سارقان قطعات خودرو و کشف 24 فقره سرقت در زاهدان

رئيس پليس آگاهي سیستان و بلوچستان، از انهدام باند سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو و کشف 24 فقره سرقت در زاهدان خبر داد.
401
401
به گزارش چهاربهاران، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو برسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کاراگاهان با انجام یک سری اقدامان فنی و اطلاعاتی و بررسی سوابق سارقان سابقه دار یک سارق را شناسایی ودر یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی به 24 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو با همکاری دو نفر از همدستانش اعتراف کرد.  
ملاشاهی با اشاره به دستگیری دو نفر سارق دیگر تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد 12 عدد باطری خودرو ، چند دستگاه پخش و باند به ارزش 70 میلیون ریال کشف و به مالباختگان تحویل داده شد .
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند از شهروندان خواست : وسائط نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرد و موارد مشکوک را با تماس با سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی و پلس را در دستگیری مجرمان یاری رسانند.
شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 424639
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *