۰

دستگیری اعضای باند 10 نفره جعل بيمه نامه خودرو در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام و دستگیری باند 10 نفره جعل بيمه نامه خودرو در زاهدان و کشف تعداد هزار و 317 فقره بيمه نامه جعلي به ارزش 20 ميليارد و پانصد ميليون ریال خبر داد.
دستگیری اعضای باند 10 نفره جعل بيمه نامه خودرو در زاهدان
به گزارش چهاربهاران، ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی تحقیقات نامحسوس پلیسی مبنی بر اینکه که عده ای از افراد سودجو مبادرت به جعل بیمه نامه های شخص ثالث خودرو با همکاری تعدادی از واسطه ها در شهرستان زاهدان می کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از تحقیقات گسترده در خصوص موضوع این پرونده، دریافتند بیمه نامه های توسط چند نفر جاعل سابقه دار بصورت ماهرانه جعل شده است.
سرهنگ ملاشاهی در ادامه تصریح کرد: پس از شناسایی متهمان و نحوه جعل بیمه نامه ها توسط این افراد کاراگاهان پلیس با هماهنگی مراجع قضائی دو نفر از عوامل اصلی این پرونده را دستگیر و در تحقیقات بعدی سایر همدستان این افراد که تعداد 8 جاعل حرفه ای دیگر بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خوذ اعتراف کردتد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیم/
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 450434
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *