۰
امام جمعه زاهدان:

تلاش نیروی امنیتی به ویژه سپاه پاسداران درحوادث تروریستی تهران بسیار ارزشمند بود

امام جمعه زاهدان گفت: تلاش نیروی امنیتی به ویژه سپاه پاسداران در این صحنه بسیار ارزشمند بود، نیروهای امنیتی به تروریست‌ها اجازه محقق کردن اهدافشان را ندادند و به خوبی و به موقع وارد صحنه شدند.
ب
ب
به گزارش چهاربهاران، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان  ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد:  امام حسن مجتبی (ع) اولین ثمره ازدواج علی (ع) و حضرت فاطمه (س) هستند که این بزرگوار در نیمه ماه مبارک رمضان در سال 3 هجری قمری در مدینه چشم به جهان گشود که پیامبر مکرم اسلام (ص) هم از این اتفاق بسیار خوشحال بودند که نسل پیامبر زنده خواهند ماند.
وی  افزود: امام حسن (ع) کسی بود که خداوند به او عزت و بزرگی داد و به عنوان کریم خاندان پیامبر لقب گرفت، امام مجتبی اهل فضیلت‌های فراوان بود یکی از آن فضیلت‌ها این بود که او محبوب رسول خدا بود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: حضرت علی و فاطمه زهرا (س) حلقه وصل به پیامبر اکرم(ص) و پروردگار هستند و نسل این عزیزان هم حلقه وصل هستند برای این اتصال باید به این حلقه اتصال پیدا کرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات اخیر در کشور، گفت: جهت گیری 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر به سمت و سوی اقتصادی گرایش داشت، تعدادی اصول گرا و تعدادی اصلاح طلب بودند کم و بیش رگه‌های سیاسی بود و بیشتر در زمینه اقتصادی گرایش داشت در واقع در مناظره 6 کاندید مسائل اخلاقی کمتر دیده شد.
 دولت باید  وضعیت اقتصادی را دگرگون کند
وی ادامه داد: در زمینه اقتصادی بیشتر مردم به این فکر کردند که دولت یازدهم میتواند با به روی کار امدن موفق تر باشد،  به هر حال انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت با مشارکت 42 میلیونی مردم انجام شد و دولت محترم تا سال 1400 منصوب شد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: در عرصه انتخابات رقابت می‌کنیم و بعد از انتخابات رفاقت می‌کنیم به طوری انتخابات زیبا بود که دشمنان میخواستند اتفاقات 88 تکرار شود اما با هوشیاری مردم به اهداف خود نرسیدند که باید قدر و ارزش این مردم را ارج بدانیم.
خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: وظیفه دولت در این 4 سال این است که وضعیت اقتصادی را دگرگون کند دولتی که 4 سال قبل هم در راس بالاترین مسائل سیاسی بوده باید بتواند در امور اقتصادی کار های بزرگی انجام دهد.
وی گفت: وضعیت اقتصادی کشور نابسامان است دولت محترم باید بتواند این وضعیت را بهبود ببخشد، در زمینه بیکاری و تجارت الکترونیک باید دولت تلاش کند و تجارت در چهارچوب این مدرنیته انجام شود.
سلیمانی تاکید کرد: دولت محترم باید از حقوق‌های نجومی جلوگیری کند تا بنگاه‌های اقتصادی ما و  بانک‌های ما باید رونق بگیرد و تعادل در بازار رواج پیدا کند و ارزش نفت ما در بازارهای جهانی باید بالا برود.
وی افزود: این‌ها و ده‌ها مورد دیگر از وظایف دولت است که باید برای حل مشکلات مردم و آسایش مردم تلاش کند تا وضعیت جامعه در تمام موارد رو به پیشرفت برود.
امام جمعه زاهدان با اشاره به حوادث تروریستی در تهران، گفت: تلاش نیروی امنیتی به ویژه سپاه پاسداران در این صحنه بسیار ارزشمند بود، نیروهای امنیتی به تروریست‌ها اجازه محقق کردن اهدافشان را ندادند، به خوبی و به موقع وارد صحنه شدند و آنها را به هلاکت رساندند.
سلیمانی تأکید کرد: عناصر خودفروخته هدفشان ظرفیت مجلس و آسیب رساندن به نمایندگان مجلس بود که پاسداران انقلاب اسلامی با دفاع همه جانبه نگذاشتند به اهدافشان برسند.
وی توضیح داد: شهادت شهدای این حادثه را به محضر رهبری انقلاب و خانواده‌هایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و برای مجروحان عافیت عاجل می‌طلبیم و این جنایت را محکوم می‌کنیم و تاکید می‌کنیم این گونه اقدامات ددمنشانه در اراده ملت ایران تاثیر ندارد.
انتهای پیام/
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب: 424494
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *