۰
دبیر جمنای سیستان و بلوچستان:

جمنا با قوت به مطالبه وعده‌های دولت می‌پردازد

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب سیستان و بلوچستان گفت: جمنا در ادامه فعالیت خود با قوت به مطالبه وعده‌هایی که دولت در چهار سال گذشته و در جریان انتخابات اخیر به مردم داده است، می‌پردازد.
111
111
به گزارش چهاربهاران، سلطانعلی میر در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان، حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را دستاوردی بزرگ برای نظام و ملت ایران دانست و اظهار کرد: پذیرش نتیجه انتخابات در فرآیندی متعهدانه پایبندی به مردم‌سالاری دینی بود.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز سبد رأی 16 میلیونی داریم که ما را به آینده امیدوار می‌کند، افزود: وحدت نیروهای انقلابی از مهم‌ترین توفیقات جبهه مردمی بود.
وی ادامه داد: ارائه مدل رفتاری مبتنی بر عقلانیت و ایثارگری و مدیریت رقابت انتخاباتی از دیگر دستاورد عملکرد جبهه مردمی در انتخابات اخیر بود به گونه‌ای که تا آخرین روز توانست رقیب را دچار خطای محاسباتی کند و بازیگر فعال عرصه انتخابات باشد.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب سیستان و بلوچستان گفت: آسیب‌شناسی و فراهم‌سازی بستر لازم برای ادامه فعالیت جبهه مردمی از مهم‌ترین برنامه‌ها بوده و همچنین آماده‌سازی افکار عمومی برای رقابت در افق 1400 دیگر توفیقات جبهه مردمی نیروهای انقلاب ناظر بر فعالیت آینده این تشکیلات است.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جبهه مردمی مصمم‌تر از گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد، افزود: برنامه‌ریزی برای آینده به ویژه انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و در نهایت جذب حداکثری و دفع حداقلی، تقویت ساختار جبهه، آسیب‌شناسی و بازسازی ساختار تشکیلاتی جبهه با تکیه بر نیروهای جوان از مهم‌ترین اقداماتی است که در دستور کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب قرار دارد.
وی اضافه کرد: مطالبه وعده‌هایی که دولت در 4 سال گذشته و در جریان انتخابات اخیر به مردم داده در اولویت اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب خواهد بود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 424475
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *