۰
در نیمه اول خرداد امسال:

30 سارق در ایرانشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری 30 سارق و کشف یک تن و 689 کیلوگرم انواع موادمخدر در اجرای طرح امنیت اجتماعی در نیمه اول خرداد ماه سال جاری خبر داد.
مم
مم
به گزارش چهاربهاران، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه‌روزی خود موفق به دستگیری 30 سارق حرفه‌ای در نیمه اول خرداد ماه سال جاری شدند که این متهمان به 32 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی با اشاره به کشف بیش از 21 هزار و 400 عدد انواع قرص روانگردان افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف موفق به کشف یک تن و 689 کیلوگرم انواع مواد مخدر، و دستگیری هشت سوداگر مرگ در این مدت شدند.  
جلیلیان تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح، بیش از 2 میلیارد و 144 میلیون ریال انواع کالای قاچاق و 32 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و در این رابطه 14 متهم نیز دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون‌شکنان تعداد 80 دستگاه خودرو و 49 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 424473
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *