۰
نماینده سابق مردم چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

سند ۲۰۳۰ با روح و مفاد سبک زندگی ایرانی مغایرت دارد / معاهدات بین المللی در حوزه فرهنگ باید به تایید شورای انقلاب فرهنگی برسد

نماینده سابق مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: الزامات سند 2030 با روح و مفاد سبک زندگی ایرانی و اسلامی ما مغایرت دارد و شایسته است چنین معاهداتی به تایید شورای انقلاب فرهنگی برسد.
12
12
یعقوب جدگال در گفت و گو با خبرنگا چهاربهاران، اظهار کرد: سند 2030 با فرهنگ ما همخوانی ندارد و اگر مفاد آن را مطالعه کنیم متوجه می شویم که این یک دام فرهنگی و ضد دینی است.
وی افزود: مردم ما اجازه نخواهند داد این سند اجرا شود و هیچ کشور مسلمانی این سند را امضأ نمی کند مگر همدست مستکبران باشد.
جدگال بیان کرد: این سند نه تنها با فرهنگ بلکه با نوع زندگی مردم کشورمان سازگار نیست و این تهاجم فرهنگی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست
نماینده سابق مجلس با اشاره به اثرات این سند در آینده ای نزدیک خاطرنشان کرد: این اهداف نه تنها با ارزش های اسلامی و ایرانی ما منافات دارد بلکه حتی با فرهنگ شرقی منطقه آسیا هم ناسازگار است و از مهم ترین اثرات آن دور شدن  از ارزش های اسلامی اخلاقی در سطوح مختلف از خانواده تا مدارس است.
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 424263
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *