۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مطرح کرد:

رشد ۴۳ درصدی مراجعان بستری در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

مراجعان بستری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اجرای طرح تحول نظام سلامت افزایش ۴۳ درصدی داشته است.
س
س
به گزارش چهاربهاران، محمود میری اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت تحولات زیادی در حوزه بهداشت و درمان استان سیستان و بلوچستان ایجاد کرده و سبب شده مردم دسترسی بیشتری به خدمات بهداشتی و درمانی داشته باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تعداد موارد بستری در 9 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال آخر پیش از اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان، یعنی در سال 93 تعداد 94 هزار و 26 مورد بوده است.
وی با اشاره به  تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات بهداشتی و درمانی  افزود: رقم مراجعان بستری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 95 به بیش از 139 هزار مورد رسید که رشد 43 درصدی را نسبت به مدت مشابه پیش از اجرای طرح تحول نظام سلامت نشان می‌دهد.
میری تصریح کرد: توسعه بیمارستان "علی ابن ابیطالب(ع)" زاهدان با زیربنای 2800 مترمربع، توسعه کلینیک ویژه خاش با زیربنای 748 مترمربع و احداث بلوک‌های زایمانی و توسعه اورژانس بیمارستان "خاتم الانبیاء(ص)" زاهدان از جمله پروژه‌هایی است که به مدد طرح تحول نظام سلامت در استان در دست اجرا است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کار احداث مسکن پزشکان متخصص در شهرستان‌های خاش و چابهار به ترتیب با 340 مترمربع و 602 مترمربع به پایان رسیده است. عقد 3 قرارداد با هیئت امناء دانشگاه جهت صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران بخش ناباروری، بلوک‌های زایمانی و تامین یک دستگاه "ام.آر.آی" در بیمارستان "امام علی(ع)" چابهار از دیگر اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پی اجرای طرح تحول نظام سلامت است.
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 424124
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *