۰

افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر چابهار

سرپرست معاونت فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت : با توجه به تقاضای شهروندان چابهاری و گردشگران جهت افزایش پروازبه مشهد مقدس ، یک سورتی پرواز در مسیر مشهد چابهار و بالعکس ، در روزهای یکشنبه علاوه بر برنامه جاری روزهای سه شنبه و جمعه اضافه گردید.
12
12
به گزارش چهاربهاران، نصیر بارکزهی با اعلام مطلب بالا افزود : این پرواز با انجام مذاکرات صورت گرفته با  معاون بازرگانی ، مدیران و روسای شرق کشور شرکت هواپیمایی آسمان در مشهد مقدس و پس از بازدید آنان از ظرفیت های موجود در فرودگاه ، دفاتر فروش بلیط هواپیما در شهر و منطقه آزاد چابهار صورت گرفته است .
بارکزهی افزود : پیشنهادات دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی شهر و منطقه آزاد چابهار درامکان سنجی و مسیریابی افزایش این پرواز تاثیر داشته است .
وی خاطر نشان ساخت : پیشنهاد سازمان منطقه آزاد چابهار براساس ظرفیت های مسافری چابهار جهت افزایش پرواز در مسیرهای خارجی ، مسقط ، دبی و کراچی و پروازهای داخلی در مسیرهای شیراز ، گرگان ،  یزد و زاهدان در حال پیگیری است.
شرکت هواپیمایی آسمان در سال ۱۳۵۹ از ادغام چهار شرکت هوایی ایر تاکسی ، پارس ایر ، ایر سرویس و هور آسمان تشکیل و هم اکنون وسیع ترین شبکه پروازی به شهرهای داخلی با تاکید بر پرواز به مناطق محروم کشور را دارد ودر حال حاضر با ۳۳ فروند هواپیما به ۴۰ شهر داخلی و ۱۳ کشور خارجی پرواز منظم برنامه ای دارد .
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 424097
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *