۰
در نماز جمعه امروز چابهار بیان شد:

تلنگر امام جمعه به دیپلماسی ضعیف دولت

امام جمعه چابهار در خصوص حادثه تروریستی میرجاوه به دیپلماسی ضعیف دولت برای امنیت مرز ها تلنگر زد.
22
22
به گزارش چهاربهاران، ​امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه هشتم اردیبهشت بابیان این مطلب گفت:شما که بر داشته شدن سایه جنگ را ناشی از دیپلماسی خود میدانید چرا نمیتوانید مأمن تروریست‌ها را در کشور همسایه نابود کنید و به این قبیل ناامنی ها خاتمه دهید.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای موسوی افزود:رسالت پاسداران را تحسین می کنم که در همه عرصه های کشور از قبیل امنیت،اقتصاد مقاومتی و.....حضور فعال دارند و فرهنگ پاسداری را یک شرف دانستند و سپاه در عمل نشان داد که ملت ما میتواند به لطف خدا در همه عرصه ها موفق باشد.
خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد:مسأله انتخابات را جدی بگیریم، و کاندیدا باید نگاهشان به درون کشور باشد و از امکانات دولتی، صرف کاندیدا نشود که این خلاف شرع است.
وی در خصوص عمل صالح گفت:انسان در مقابل کسانی که وی را محروم کردند، باید عطا کند و این صفت انبیاء و ائمه اطهار میباشد و دستور خداوند در قرآن این است که بدی را با نیکی دفع کنید. اگر به این دستور عمل کنیم نتیجه اش این است که سرسخت ترین دشمن، تبدیل به دوست صمیمی و یار عزیز میشود و باید با عفو و گذشت با مردم رفتار کنیم و نمونه زیبای آنرا ، در صدر اسلام، پیامبر بزرگوار اسلام در فتح مکه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد:شهادت جمعی از مرزبانان غیور هنگ مرز میرجاوه را تبریک و تسلیت عرض میکنم و از زحمات مرزبانان کمال تشکر را دارم و خواهان تغییردر دیپلماسی ضعیف دولت می باشم.
جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 424047
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *