۰
امام جمعه چابهار:

پیروز اصلی انتخابات مردم شهید پرور ایران اسلامی هستند/ انتخابات تمامیت ارضی کشور را بیمه خواهد کرد/ طرفداری از کاندیدا ها توسط مجریان قانون هنجار شکنی ست

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: مسأله بزرگ در انتخابات پیروزی کاندیداها نیست بلکه پیروزی مردم ایران و جمهوری اسلامیست که از ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس حراست می کند.
22
22
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: انتخابات بیمه نظام اسلامی، حفظ استقلال و آزادی است که از حکومت دیکتاتوری جلوگیری می کند بطوریکه رسانه غربی گفت دموکرات ترین انتخابات در دنیا در ایران برگزار می شود.
وی در خصوص انتخابات که مظهر عزت انقلاب است افزود: همه باید در انتخابات با قصد قربت شرکت کنند و فرد اصلح را انتخاب کنند.
وی با اشاره به اینکه فرصت انتخابات و رای دادن در خیلی از کشورها مرسوم نیست، نعمت انتخابات را با ارزش شمردند و افزود: انتخابات مایه عزت ماست و از برکت انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم و باید همه شکر این نعمت را داشته باشیم و پیروز اصلی این انتخابات را به فرمایش مقام معظم رهبری، خود ملت را دانستند.
خطیب جمعه چابهار با انتقاد از بالاترین مسئول اجرایی شهرستان چابهار، که در جلسه شورای اداری، مسئولان اداری شهرستان چابهار را ، به تبلیغ از کاندیدای خاص کرد، افزود شما که مجری قانون هستی باید قانون را فصل الخطاب بدانید نه اینکه خود قانون شکنی کنید و خود را فراقانونی بدانید، در کشور ما هیچ کس فرا قانون نیست و این نمونه کارها را، زمینه سازی برای تردید در صحت و سلامت انتخابات دانستند و از مقام قضایی خواستند با این هنجار شکنی برخورد کند.
وی گفت: فرماندار چابهار مجری انتخابات بوده و در جلسه شورای تأمین تهدید کرده اگر فلان کاندیدا را حمایت نکنی باید اداره را ترک کنی آیا قانون گرایی است یا قانون گریزی؟
حجت السلام موسوی گفت: طرفداری از کاندیدای خاص توسط مجری قانون خلاف قانون است و دستگاه قضایی باید جدا و قانونا پیگیری کند تا جلوی چنین قانون شکنی هایی گرفته شود وقتی رئیس شورای اداری دارد تهدید و تبلیغ می کند آیا اینکه سلامت انتخابات به خطر بیفتد جای شک برای مردم نمی اندازد؟
امام جمعه چابهار تصریح کرد: تو چه حق داری که از کسی حمایت کنی وقتی مجری قانون باشی و عدم حمایت مسؤلین را گناه شرعی عنوان کنی، آن مرجع تقلید بعد از 80 سال فتوای خود را احتیاطا اعلام می کند آنوقت شما شریعت شناس شده اید و به نفع خودتان حکم مرجع تقلید می دهید.
وی خاطرنشان کرد: فصل الخطاب قانون است و بگذارید مردم آزادانه انتخاب کنند و هیچکس حق ندارد به امنیت انتخابات ضربه بزند.
وی با اشاره به اینکه در سالروز تحریم امریکا نزدیک هستیم، بیان کرد: تنها راه حل برطرف کردن تحریم دشمنان، نگاه به توان داخلی کشور و اشتغال و تولید است و رئیس جمهور منتخب باید این را مدنظر داشته باشد.
همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی، از منتخبین شورا نیز خواست به فکر شهرستان باشند و از مسایل حاشیه برحدر باشند تا شهرستان بهتر ساماندهی شود.
انتهای پیام/
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 424239
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *