۰
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار:

همکاري و تعامل بین یگان ها رمز موفقيت پلیس در ماموريت ها است

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار همکاري و تعامل بين يگان ها را رمز موفقيت در ماموريت هاي پليس خواند و گفت: همدلي وهمفکري زمينه موفقيت پليس درهمه ماموريت ها را فراهم مي آورد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ "حيدر علي کيخا مقدم " فرمانده انتظامي شهرستان چابهار در جمع کارکنان پليس آگاهي ضمن تقدير از تلاش و زحمات شبانه روزي کارکنان انتظامي در تامين امنيت مسافران و گردشگران و همچنين مراسمات تعطيلات نوروزي اظهار کرد: با همدلي و همفکري کليه کارکنان انتظامي و همچنين پليسهاي تخصصي و هم پوشاني ماموريتها نتيجه موثرتر و بهتري حاصل خواهد شد که اين امر رمز موفقيت پليس در ايجاد امنيت مي باشدورضايتمندي شهروندان را نيز به دنبال خواهد داشت.
وی ضمن يادآوري حقوق شهروندي توسط پليس در زمان مراجعه ارباب رجوع به يگانهاي انتظامي و يا حين انجام ماموريت افزود: همه انسان ها در پيشگاه خداوند عزيز و با کرامت هستند و داراي حقوقي مي باشند که بايد توسط پليس با توجه به اينکه بيشترين سروکار را با مردم دارد حقوق شهروندي رعايت گردد.
سرهنگ کيخا مقدم بیان کرد: در زمان مراجعه شهروندان به يگان انتظامي مخصوص کلانتريها و پليسهاي تخصصي پليس بايد با اقتدار که همان رعايت قانون است انجام وظيفه نمايد و در زمان تشکيل پرونده بايد با ادله اثباتي محکم و متقن راه فرار مجرم را مسدود نمايد.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهارگفت: ازآنجاکه شهرستان چابهاريکي ازمناطق گردشگري با آب و هواي بهاري در جنوب کشور و استان ميباشد هرساله تعداد زيادي ازگردشگران و مسافران را به خود جذب مي کند، اما آنچه براي ما مهم است تامين امنيت، آرامش و خدمت رساني صادقانه به افراد است که پليس شهرستان ، تمام تلاش خود را درجهت برقراري نظم و امنيت جامعه به کار گرفته است ، زيرا خدمت به مردم را براي خود يک افتخار بزرگ مي داند.
سرهنگ کيخا مقدم خاطرنشان کرد: کليه پليس هاي تخصصي به ویژه پليس آگاهي همانند گذشته بايد با جديت هر چه تمام جرايم را رصد و برخورد قانوني با مجرمين خطرناک وهمچنين برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي را دراولويت هاي برنامه خود داشته باشند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 423966
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *